IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, June 1, 2012

Free Burger kat Wendy's

Morning!!!
semalam berjaya update entry mcm makan ubat (3 kali sehari) tanpa gambar2 dari camera
adakah hari ini berjaya juga seperti semalam???
kite nanti kan :-)


ni ntah bile aku masuk contest ke hape ntah dpt hadiah kupon free burger dr Wendy's ni
ni konfem contest2 klik2 kt FB ni
hahaa banyak sgt klik smp lupa bile join

tapi syukur2 sgt2 atleast ada gak la hasilnya

tarikh last nk redeem adalah 31 May
sehari b4 tu br kedek2 ajak syarul gi redeem lepas balik koje

sunyi jek Wendy's Mont Kiara ni
orang kaya tak makan fast food kot :p



sesambil tggu 10 minit utk dorg masak burger tu, aku order Fries with Chillies & Cheese
sodappppp


pastu ni burgenye
gamaknye sbb tak makan kt situ, tapau bawak balik rumah so da kurang kick
sbb sejuk da kot
kalo makan panas2 sedap aku rse
daging dia pejal2

Lama tak lepak2 makan kt wendy's
bile masuk ari tu, tgk harga dia, ok la xde la mahal sgt mcm dulu2 aku rse
sbb dia ada set promo..


*entry pertama*



6 comments:

mama tisya said...

aku pernh skali je mkn kt wendy's....wendy's kt jusco setiawangsa dh tutup

♥ Vna ♥ said...

tak pernah makan kat wendy's

ok tunggu entry kedua pulak hikhikhikkk

Atie.Rashid said...

penah gak makan wendy'.... fries die sedap... :)

Unknown said...

me pun dapat bess..betul2 free...sedapkan burger free tu..besar lak tu

Gieyana said...

cmeyy jer burger dier...sedap tak ko rs?

Falsya said...

laki aku suke makan wendy's nie..