IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, June 15, 2012

Nak start buat bisnes dobi????

 Sape sini minat nk bukak bisnes dobi????
meh sini aku nk share sket :)

dengan hanya modal minima RM27,000 korang da bleh start bisnes dobi
weee....

kire rm27K tu mmg pakej termasuk mesin + reno + sabun2 (dalam jumlah tertentu) sume tu la..
pendek kata, korang cari modal RM27K, pastu cari kedai mana2 korg rasa best HOT SPOT
pastu tggu dlm masa 1/2 bulan - 1 bulan
taraaaaaa......

terus kedai korang bleh jd gini
terus jek korang bleh start bisnes :)

yang ni cawangan kt Puncak Alam....


yang ini cawangan Ipoh


maksud reno tu, termasuk la kaunter ni
pakej ALL IN ONE katanye :)

so nak tau lebih lanjut, bleh pegi


blog : http://dobisifu.blogspot.com/
FB: https://www.facebook.com/dobisifu?ref=ts
telefon: 012-566 3417(bart)






*entry ketiga hari jumaat*

5 comments:

Myra Jay said...

Dobi ni kalau buka kat tempat yang kena gaya, strategik, memang masyuk ni :)

Puteri Satu said...

emmm.. cam best... tapi kawasan umah akak cam tak berapa sesuai kot bukak kedai dobi.. kawasan student.. dekat USIM... kedai alatulis/fotostat sesuai kot... agak2 baper modalnya syana.. boleh share tak..???

mama_umar_maryam said...

wow, btol, kene btol2 strategi nk bukak dobi nih, tp siyes 27k tu affordable sgt

POSH76 said...

bagus lumayan dobi ni....

SURIA AMANDA said...

wah...menarik...