IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, June 29, 2012

Aku sangat perlukan percutian ini!!!

ohoooo..hari ni saya stress!!
baru meniaga kecik2 gini da stress kan
hahaa *ok lupakan*

Khamis depan (5 July) aku akan terbang ke sabah 
bersama suami & anak yg hensem tu la..hehee

lama kot aku tak holiday
takat tido 1 malam kt resort PD gitu je la yg ada pun
so mmg aku sgt2 perlukan holiday ini :)
yeahhh mak tak sabar nk jejak kaki kt hotel2 ni...
mmg da plan x mo berjalan sgt..nak lepak kt hotel jek
hahahaa tp aku pasti syarul mesti tak setuju

dia tu kalo berjalan, mmg akan berjalan bersungguh2
xde istilah nye lepak dalam bilik..huhu
aku plak kalo bleh nk tidooooo jek..hahaa
katil empuk kan..



ikutkan ni kali kedua aku gi sabah
http://syanasaid.blogspot.com/search/label/~sabah~
ni entry pertama dulu

dulu pun dok hotel ni jugak
tp time tu mmg jalan jek kejenye..gi pulau la
so kali ni mmg xmo gi pulau
nk lepak hotel jek :)


kali ni lebih special sbb ada Iman :)
ntah camne la iman naik kapal terbang
hahaaa..harap dia behave la

birthday Iman kan 10 July..so ini kire bday present la
sian dia jarang dpt spend time ngan papa 
dengan umi xpe, weekend jek berkepit
hahaha ngan papa jarang2 sgt papa tu free weekend
so xpe la kite kasi chan dorg spend time together
boleh umi relax tepi swimming pool..hehehee


menghitung hari...dan jugak tgh menghitung duit
hahahaa...

alhamdulillah ada rezeki lebih di saat2 akhir nk pegi ni..bleh la top up ape yg patut :)



*the only entry hari jumaat* 



6 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Whoaaa! Nexus tuh.Dah dekat sgt ngan kampung YM.dlm 15minit je.Hiks...enjoy ur holiday ya...kem slm ngan org kampung YM erk?hiks...yoyooh jek...ekekeke

Gieyana said...

bestnyer beb..insyaallah next time nk g gk sabah buat kali kedua..:-)

Nana said...

Hohoh xmampu nak dok sini
Selamat oliday ye
Aku pon tetiba perlukan oliday rasa
Amrul masuk utan 2mgu kena plak date aniversary 8 june

bada said...

slmt brcoti & tido tilam ampuk ye :)

adyna said...

sonok la hang... aku tak p2 holiday pun lagi..hehehe en hubby keja sorang ja

ieda said...

bestnya syana ...
akk doakan semua selamat
akk punn teringin nak ke sabah
cuma masa x mengizinkan
bulan 10 ke sarawak dulu ;)