IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 4, 2012

Orang kampung turun Kolumpo

kami la orang kampung tu..kan umah kami kt kola selangor
hahhaaa takde keje cari keje gi KLCC naik ketapi (org kg mana tau beza komuter ke putra ke..sume dia panggil ketapi) hahaha

mula tu ari Sabtu nak bawak Iman gi Pusat Sains Negara
sekali tu makk aiii sekt punya ramai orang
terus xjadi la 

pastu bincang2 sentap2 sket terus la bapak bawak anak gi naik komuter kt Bank Negara sana
destinasi seterusnye KL Sentral..KL Sentral..
next station, KL sentral :p


panas sungguh sabtu lepas..pinau2 mata aku..
Iman excited nak naik chuggington da tu tgk katun nama ketapi chuggington
hentam je la...

memula naik Komuter ke KL sentral
lama gile oh tak naik komuter
baru ku tau dia pakai Coin ek skrg..heheee

Muka hepi :-)


pastu excited nk amik gambar kt sini :-)
nampak la dia hepi walaupun penat sbb xde stroller
yup anak aku ni kena dok dlm stroller..
ni xde stroller kami yg panat sbb dia xmo jalan sdiri.,.nk berdukung je :(



lepas tu naik Putra menuju ke KLCC plak
seronok dia dpt dok blkg tgk jalan..last2 aku yg pening -_-


gambar2 kt KLCC ada tapi nnt la aku share
sbb yg tu sume hasil tangan Iman..hehee
so buat special entry :)

yang ni hala balik..bapak & anak


dalam kete Iman kalah perang minum susu sebotol pastu teros zzzzzzz :-)
sampai la kt rumah baru bangun...
tak dpt pegi Zoo & pusat sains pun puas sbb dpt bawak iman naik ketapi
sbb da janji aritu time tgk katun Chuggington ckp nnt umi ngan papa bawak iman naik chuggington ek
hehee

-entry kelam kabut sbb update dlm keadaan kelam kabut.brape kali terhenti aku menaip..ada gangguan-


*entry kedua*


7 comments:

Iza Rohaiza said...

Bestnya iman...jalan2 :)

watyz said...

wa...naik ketapi..seronok kan dpt tunaikan permintaan anak2... :)

Falsya said...

dh lama gile x nak ketapi..betul2 nampak iman suke bangat naik ketapi..comel la anak ko syana..

SURIA AMANDA said...

ketapi...aku dah muak naik dah...tp aku setuju..bila part budak2 diorang mmg suka..

mama_umar_maryam said...

kitorg pon org kampong bangi gak ,hahahaha..penat jln mmg tp asal anak happy cukuplah

Dee said...

seronoknya..anak2 ni tak demand..bwk naik komuter pun dorang dah happy sgt..

Ayu said...

Wahhh...happynyer dier dpt naek Chungginton...:)