IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, June 8, 2012

Makan.Gemuk.Padan muka.

Morning!!!
semalam tgk ada orang tuuuu up pasal dia makan burger bakar
huhu terus leleh air liur aku

balik keje ajak syarul gi beli burger bakar kt Puncak Alam area umah aku tu la


kali ni order secara tamak..aku up 2 daging
wahhh double ko....
time makan mmg sedap la dgn cheese leleh2 lagi
tapi sendiri mau ingat la kan...brape kilo lemak plak tu bertambah :(
ape2 pun bersyukur Allah tak tarik nikmat makan aku..
ada tu sampai bersusah payah nk suap makanan dlm mulut sbb takde selera kan
selagi ada selera ni, makan la..makan la kawan2..hahahaa

*entry sedapkan hati sendiri*


*entry pertama*

9 comments:

Jiejah @ Iza said...

ahahahha kemain ko pujuk kami kami mkn yer ..
lom pernah cuba beger bakar ,sedap kah ?

♥cikmOt♥ said...

ceh...meleleh air liur aku...dah la lapar ni...

mama tisya said...

Lprrrr tgk burger bakar pg222...aku kah org yg dimaksudkn...hehe...nanti aku tyg lg burger bakar yg aku menang plak...ingt nk p redeem vkend ni..

♥ Wina ♥ said...

wahhh terliur dah pagi² nie..cis!!

Atie.Rashid said...

woiiiiiiii.. pepagi dh buh gamba berger leleh2 ni.... aduhaiiiiiii.... hehehehehhee

watyz said...

nk jugak makan menda ni...

Dee said...

dee pun gitulah..selagi selera belasah je..dah gemuk..nangis sendiri..hahaha..

InaIn said...

ada selera makan tu, makan jer la. nanti kena mcm saya, xde selera nak makan.. org asyik tanya bila nak gemuk. kurus keding jer... dah berusaha nak makan banyak, tp seleranya takde. tak menjadi juga la... last2, biar jer apa org nak ckp. (kadang2 jealous gak dgn org yg senang mkn ne. boleh je sumbat semua benda dalam mulut. tp, kena muhasabahkan diri. semua tu kuasa tuhan kan...)

Myra Jay said...

Myra pegang prinsip selagi boleh makan kita makan-bab gemuk tolak tepi sat kalau depan makanan sedap...hehee :)

Mmg melelh tgk beger tu :)