IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, June 1, 2012

Jawapan nya ialah......

hhahaaa tq kepada yg teka tu
amboii Erryn, kemain ko kan..xpe usaha tangga kejayaan
hahaha

meh story sket

aku ngan syarul ni jarang la pegi pasar malam pastu suka2 nak beli toys Iman
kadang tu kalo lalu just bye2 jek kedai tu
sekali tu malam Rabu lepas papa sudah baik hati mau belikan Drum Set ni



gara2 tgk VERSUS la ni
best tgk drummer tu rolling drum tu kan
meremang bulu roma..hahahaa



Iman ni pn mcm ada bakat main drum..ewahh baru sekali ketuk kan
:p


sure korang tension kan mana Harga dia..hahahaa
sabar nooooo

penat main duduk, Iman berdiri plak :-)



Harga dia ialah...



RM13.00
*murah gile kan..hahaa aku siap tanya banyak kali brape?? brape???
takut kot aku yg pekak salah dengar ke kan..
hahaaa


Pemenang terhampir ialah Erryn aka Mamatisya




Blogger mama tisya said...
15.90
June 1, 2012 3:34 PM
 Delete

Tahniah kawan!!
hadiah dia nnt aku fikirkan ye
sabar ok..hahahaa


*entry ketiga*
YES!!! Misi berjaya 





7 comments:

kurus said...

wahhh sukelahhh tuuu
jgn iman sampai mimpi sudah ekke
rm13 .. uishhh x sangka lah nie ;)

AdanyaKauUntukku said...

alamak..dah terlepas pulak dahhh
eh syana..cam best je drum tuuuu...
heee harus carikkkkk nieH

Gieyana said...

alahaiiii! Murahnya..x aci laa...:P

Falsya said...

murahnye syana..ko beli mana..kalau laki aku duk bising nak game drum set nnt aku beli mcm tuh gak la..murah gile kut..haahah..

congrats erin!!!..;D

syanasaid said...

aku beli pasar malam Puncak Alam sini
harus aku pn terkejut
sbb murah gile

mama tisya said...

Tk sia2 gigih teka..aku mmg suka teka smp lebam...nasibaik dh nk blk td:-p murah giler rm13 td aku nk teka rm10 tp mcm murah benor...rupanye tkjauh beza..kalo dkt leh kasi adiah mkn222 hahaha

A.H.A.D said...

nak jadi drummer yer iman :)
ada gaya dah tu hehe

mmg murah gile!