IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 21, 2012

Tahun ni tak de birthday party Iman :(

Birthday Iman 10 July depan ni
da 2 tahun da anak aku..hehee
mcm last yr aku mmg buat party besar la jugak
time tu sekali harung dgn house warming

tapi tahun ni sebulat suara mmg da set xde party besar2 untuk Iman
kalo ada pun just utk family jek

sebab 5 july nnt kitorg ber3 insya Allah akan ke Sabah
tapi aku x mintak cuti kat bos lagi..hahaa
tggu syarul pny cuti lulus baru aku pk pasal cuti aku plak
kuikui...

so itu lah hadiah dr papa & umi untuk Iman
*terbang naik aeroplane* 


ni gambar malam tadi..ttibe nk suh letak dlm katil dia
padahal katil lama gle x guna..kena la tepuk habuk dulu

rindu kt katil sendiri la tu
katil ni masih kt bilik Iman..tak simpan2 pn..hahaa
nnt la tggu dapat katil baru, kite lipat simpan katil ni


tapi ngade, aku suh senyum padang camera xmo dia..haaiisshh
saje jual mahal :p


ni konon2 nangis..hahaaa
propa ok skrg dia ni..suke buat2 nangis gini..


dapat plug pulak da
tgn tu mcm "sotong" suke sgt mencapai benda2 yg terlarang


hari ni mmg update pasal Iman je la ek
rindu sgt kt dia :(

nanti ada rezeki kite make over bilik Iman
skrg ni nampak sgt bilik baby
tak sesuaiiii Iman da big boy
nnt la umi berangan tgk nak buat bilik iman camne
:)

tapi bile bilik iman da hensem, iman kena promise la tido sendiri
xbleh da share bilik ngan umi ngan papa
ok???

*entry kedua hari khamis* 



12 comments:

Puteri Satu said...

dah besar dah Iman kan... :)

Rasp said...

uishhhh cepat jer masa berlalu ye sis...
dah nak masuk 2 tahun....

mama tisya said...

wah iman nk jln2 sabah...bila makin beso sure ada adegan propa tu...tisya pn ngada2 gk kdg marah skit meraung mcm kena cuti geram aku

SURIA AMANDA said...

Sabah???...aku ingat nak pi Sarawak end of this month tp adik aku yg blaja kat Unimas tu balik plak..terus. x jadi..

Anonymous said...

Xpe iman celebrate kat sabah bez tu adiah naik kapaltebang heheh....
Aku ni syana xpenah wat besar pon beday mia
Bese sambut kecik jee

Nory Zoulkefle said...

wahh untung lah iman kecik2 dah naik aeroplane, aunty nory ni dah tua2 pon x nmerasa lg..heheheh

Dee said...

a'ah..xyahlah share ye iman..kasi chance..nti iman dpt adik..hahaha...

Unknown said...

sambut besday kt sabah ler...

Nurul Says said...

sabah? wah sabah kat mana..saya tggl di kk hihihi

Ayu said...

Wah, Syana nak ke hometown YM lar...:) Eh...cantik katil Iman.Yayan masih lagi tdo dlm katil dia.Bajet baby2 la tuh.huhu. Tapi, dia selesa lagi la dlm tuh, hiks...

Ayu said...

Wah, Syana nak ke hometown YM lar...:) Eh...cantik katil Iman.Yayan masih lagi tdo dlm katil dia.Bajet baby2 la tuh.huhu. Tapi, dia selesa lagi la dlm tuh, hiks...

Falsya said...

alaaaa,baru ingat nak serbu umah..tp xjadi plak..hehehe...gie oliday??..saje wat mak jeles!!..uwaaa..hehehe..