IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 25, 2012

Zoo Taiping~ Bayangkan kalau anak aku berderet

Morning!!!
weekend aritu kitorg balik Tepeng
tapi kejap jek la, smp ahad je

da lama nak bwk Iman gi zoo, kt KL asyik la xsempat nk bwk
makanye bawak le dia ke zoo tepeng

ni pegi ari ahad b4 pulang ke KL
sebab kan IC syarul add KL, maka xdpt la diskaun utk warga Perak tu :(


bukan Iman jek yg pegi, tu ha semua anak menakan pun ikut
Pak Ngah (Syarul) kabo, kalo notty tinggal kt zoo..terus behave :p
bayangkan kalo anak aku meghemut gitu
heheee..

nasib la kenit ni nk dok dlm buggy ni
kalo nk jalan, mau stress sbb mesti dia nk berdukung jek
tgh tggu ketapi :-)
bg jajan, senyap sume..hehee
panas gile aritu..da la kitorg pegi kul 12 tghari









tapi mmg best la
sekali sekala jln ngan budak2 mmg meriah la
tp bagus sbb dorg takut ngan pak ngah nye
so behave la jugak..walau kadang tu tersasar xdengar arahan
hahaa ala nama pun budak kan

hari ni bz ya amat...
sambil2 countdown nk ke sabah nxt week...hehee
kena settle hal2 koje ni dulu


*entry pertama hari isnin*



14 comments:

Falsya said...

dh lama gile xke tepeng..hahaha..tingat zaman2 duk situ dulu..kawan2 semua anak2 ashkar jer..;p

SURIA AMANDA said...

suka la si Iman tu pi zoo ngan kazen2 dia erk...tp awat muka mcm x hepi..siyes jer...

syanasaid said...

iman ngantuk..separuh jalan, bleh plak layan tido dlm buggy

Fieza a.k.a ibu Azwar Qaiszar dan Maria Dayana said...

yunkkk...lawa bag,,mana beli,,,huhuu

Iela Fazielah said...

kami pun gi zoo jugak..tp zoo negara kl...hehe

~aYu~ said...

wah bestnya gi zoo.. xpenah gi zoo taiping ni lagi..

♥cikmOt♥ said...

wahh...dah lima anak ko syana...lawan aku nampak...hehehe

AdanyaKauUntukku said...

cam akak ari tu lah Syana
yang pegi taman burung tu
mak aiii..sib baik anak 2
kalau anak soploh..fuhhh panaihhhhhhh tgk rege tiket...

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

wah..zoo taiping.Dah lama tak pi.:) fuhh, kalau betul anak sederet gitu, pengsan...ekekeke

Afne said...

mesti seronok bdk2 tu masuk zoo. aku dpt bayangkan mcm haziq terjerit2 panggil binatang2 tu hahahaa

N.Aima K said...

hajat saya nak bawa anak-anak g zoo blom kesampaian lg hi hu

POSH76 said...

tak pernah pi langsung ker zoo tepeng ni...review kt bess

Claudio Craft said...

kami pun gi zoo jugak..tp zoo negara kl...hehe

Yusef said...

yunkkk...lawa bag,,mana beli,,,huhuu