IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, May 26, 2009

alhamdullilah...

alhamdullilah....settle 1 masalah...kancil dia da bayar abis..aku baru pas call bank..ade pun duit byr lumsum..ni smp biar tunggak 2 bulan...iskhh kaya gak la abah aku tu :p
tq ye korg bg aku semangat..aku sayang korg sgt...aku skrg dlm proses nk hepikan blk ati aku ni..aku agak sensitip skrg ni...kalo syarul ckp ngan aku high pitching sket pun aku da nangis...huhuhu...take time...nnt aku ok la..

aku dalam dilema gak ni..nnt la aku story..ni kes nk mengubah cara kehidupan..aku kena pilih jalan yg btol..takot kang nyesal..so kepala tgh fenin nk berpikir...mmg bulan 5 tahun ni agak memberi cabaran kepada aku...harap aku bleh face sume ni dengan sabar..


15 comments:

JiEjAh_DeEn said...

dah settle ? alhamdulillah.
dugaan dtg dlm pelbagai bentuk ,
nak or x nak kene hadappp gakk.
gud luck bebeh!!!

mama tisya said...

wei ko sensitif ye...yela byk mender kena pk kn..jom release tension ngan mkn2...ehhehehe

helena's said...

bulan 5 ni banyak dugaan gak untuk saya..kawan saya pon sama..ramai da ckp ni..hehe bulan 5 tahun 2009..

takpe,,idup mesti terus,,jgn kona ek..hehe

sayangggg akak jugak!

Mamamanja said...

tensen erk?? jom kita p baling2.. sure ilang tensen.
anggap setiap kali hayun bola tu hayun ngan masalah sekali supaya jadik lega heheheh

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

aminnn sabar yer syana .. pasnie ajk syarul carik buah laici ... hiburkan hati sket k ..

~Atie+Farid~ said...

ha..ade pun duit nak bayo...saje je nak nyakitkan hati anak sendiri ek....

pepun aku doakan ko buat yg terbaik tuk kehidupan ko....

aku pun syg ko jugeeeeeeeeeee

Liana said...

alhamdulillah...
Syana...harap tercapai ler cita2 tu yer...

MRS. K said...

yeah.. kite ada family prob pon bulan 5!! why 5??

zai@umiaiman said...

alhmdulilh.. dah settle 1 prob.. kuat kan semngt yer.. inylh akan settle satu demi satu.. yer.. yg penting bykkan doa ok.

ar-adawiyah said...

good for u

Gieyana said...

moga tabah mengharunginya ok...sabar n bertawakkal selalu yer...:D

Mya said...

tamoh sedih2 eh.. hadapi semuanya dgn senyuman k..

cintaKusayangMu said...

insyaAllah k.syana...yes...akk kuat...msti boleh harungi bulan 5 yg penuh dugaan ini.....

Nana said...

go syana go!!
xmau sedey2 weh nanti xcomei...
idup mest ceria...

MaMa ZuRa said...

syana, sedih baca cite syana pasal kete tu..alhamdulillah skrg ok dah ye..xpe la syana..biar la org buat kita jgn kita buat org..sabar byk2 k..apa2 pun dia ttp ayah kandung syana..doa byk2 k...