IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, May 28, 2009

Jauh perjalanan luas pemandangan

ape2 ntah smlm..syarul anta aku smlm.blk tu dia lapor.so kena la mkn dulu da kata isteri malas masak kan..so haros gi cari mkn dulu

konon nk mkn laksa + bubur nasi kt hentian jejantas sg buloh..tapi kedai tu tutop plak..
teros tekan pedal ke sg buloh..sket punya jaoh cr makan..

last2 syarul mkn nasi campur kt gerai tepi jln. dia mmg da ketaq lapar gile



aku tapau kfc depan gerai tu...iskhh kemain jauh nk mkn nasi campur + kfc..smp ke sg buloh tu ha..

korg pasan tak ayam kfc makin kecik..ke aku je yg rse gitu ha??


tapi mmg sengal jek rse..kalo nk mkn gitu baik la mkn kt kedai depan umah ni ha..mmg sedap dia masak..buat letih badan + buang minyak jek

tapi ape pun aku tetap sengih sbb dpt makan...

aku da buat azam nxt month baru aku diet.bulan ni kite melantak cukup2 :p


8 comments:

~Atie+Farid~ said...

syana..sian syarul..aku tgk die mkn tak pandang kiri kanan dah....

beb..kfc mmg makin kecik...kalau peha kan..tulang jek..isi nye sume dh bekecai....pastu berminyak plak...hancus diet ooo makan kfc,...ehehe

cintaKusayangMu said...

amboi....mkn jauh nye...xpela..bkn slalu pn..
klu slalu pn pe salahnye..
k.syana xgomuks pn pesal nk diet??

M@L@ said...

dik luka kat peyut tu dah ok ker?? dah mkn ayam ni.. tak gatai ker nanti...jwp2...

SyaNa said...

atie~ mmg dia tak tggu da aku tapau.teros ngapp
kan?? makin kecik + tak kick cam dulu2

qiss~ ha?? tak gemok hahaa meh jmp tgk gemok ke tak

mala~ kak..mmg tak elok lagi..tapi tak tahan..mmg lama teringin kfc ni..huhu

Mamamanja said...

makkk aiii.. jauhnya p makan nasik campur ngan kfc :p

helena's said...

jon diet sesama..hehe

jomlaaaaaaaaaaaaaaaa
jomlaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Gieyana said...

Syana ~ A'aa mmg betui tue..ayam kfc skrg makin kecik kan!

Nana said...

hahaha klw ko nak tau amrul pesen gini la..penah satu aritu dia ajak g makan kt kelana jaya sekali sampai sana kedai tu dah tak wujud kengkonon dia nk tunjuk la kedai yg dia bese makan kan..dah ler aku pkai bj dok umah je ingt dia nk bw dekat2 je