IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, May 14, 2009

Bondarock In The House!!!

hahaha...suspen jek....sape bondarock tu???
ni la kakdilla yg rock...ibu kepada 3 cahayamata..aku suke anak dia yg nama Iman tu...sgt encem..da besar nnt sure jd pujaan ramai..



aku nk story..ari tu aku diumumkan antara pengomen tegar kt blog dia..
so ade la hadiah dia nk bagi...sbbkan dia keje BNM so aku suh Syarul gi jmp dia..
kejadian ni da lama..b4 balik Tepeng ari tu..
lama teperap hadiah tu kt umah..da lepas operate aku taklarat nk kuarkan dr almari tu..

malam td aku amik tgk balik ape isinye...sgt suke..tq kak..dia baru blk dr Thailand..so ole2 dari sana la ni..

aku letak kt dlm cabinet ni...
boleh teka dia bagi ape????
ni la dia bagi...sabun wangi ukir bunga + 2 fridge magnet


tq kak...nnt bagi lagi ye..hahahaa

7 comments:

Mamamanja said...

cantik weh

~Atie+Farid~ said...

cantek nyeeeeeeee

itu sabun bunga

mcm souvenir mase aku kawin dulu...tp tuk vip jek..eheheh

M@L@ said...

cantek nyer... mesti wangi bau bunger tu.. nak 1 fridge magnet!!!....

Liana said...

wa...cantik...cantik...

helena's said...

cantik!yg sabun tu...kaksyana bg camtu gak ke??ke beg sabun?haha

Bondarock said...

Bondarock - hehehehehe ... u're welcome !!!

sall said...

yg penting aku nak mkn McD Free.