IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, May 15, 2009

Lunch ape???

ari ni gagah turun ke bawah setelah lama dok teperap kt opis lunchtime..sbb lapar + nk gi celcom center kt bawah ni ha..

td aku makan suhun sup..sedap..lega dpt pekena sup yg panas..



kim makan nasi + ayam..nama nye aku tak ingat..tp nasi kosong + ayam ala2 ciken chop tu


pastu kim oder bandung cincau..sedap katanye...lupe nk pow sket :p



mula tu aku tak oder air..pastu uncle kedai tu dtg kt meja aku.terjadi la perbualan gini...

uncle: mau air kosong?
aku: tak mo la uncle..tak mo minum..
u: org mau belanja pn tak mau ka??
aku: ha?? uncle nk belanja?? tak main la air kosong...
U: ye la mau belanja..mau minum ape???
aku: ye ke?? hehehe meh sini menu...*ewahh demand teros...*

uncle tu suh aku amek air ni...lemon ais...baru smlm da janji ngan syarul takmo minum ais...
amponnn bang



tak abis pun aku minum....so di tapau gaya ni..sgt jimat plastik...
tq la uncle...jgn salah sangka plak ye korg..aku dulu selalu makan kedai ni..pastu laaaamaaaa aku tak pegi..dia selalu la tanya kim mana aku..hehee yo la selalu berdua kan..ni kim sorg2
so td tu uncle tu hepi la tgk aku..kekeee
aku tak gatal ye korg....org nk belanja aku amik je la kan...

11 comments:

helena's said...

uncle tu nak ngorat la tu..haha sweet..

JiEjAh_DeEn said...

sedappppppppppp nmpk suhun sup .
wallahhhhhh...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

uncle tu nk blanje..
amik je..
rejeki jgn ditolak..
hiks

NOOR AZURA MOHD JAAFAR said...

weh! mana gambar uncle tuh? sampai ati ko tak tempek sini. dah lah dia belanja... ekekeke

air pink tu sangat sodappp...

SyaNa said...

cik hel~ hahaha..ko jgn cemburu abg syarul kang

jiejah~ mmg sedappp..slurpppp

fieza~ aku tak suke tolak rezeki :p

shani~ nnt len kali aku snap gambar dia..kekee..kim pn ckp sedap..

Gieyana said...

wei..sdapnyer..especially nampak sayuran ijau tue!

zino said...

salam kenal...
sedap nya makanan tu..

cintaKusayangMu said...

wah..bestnye nk ikut la k.syana g mkn kedai tu...dpt ice lemon free...hehehe

TiNiE said...

bandung cincau tu adalah menggugat nafsu minuman ku...
adeh, mana nak cari nih

Liana said...

uwa...rasa terliur jer tengok bandung kimm tu! dah ler tengah lapo nie...

gee ryder said...

lor tokey nk banje rugila limau ais jer...plg kurg ice blended ker..hehehe