IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, May 18, 2009

Cerita Makan2...

cerita basi Jumaat lepas..b4 gi umah mama singgah makan kt area kubur kt umah mama..sedap gak kt sini..yg penting paking senang...aku sejak2 pas operate ni lapo sesaje..makan mmg byk dr biasa..tp ramai yg ckp badan aku kurus..hahaaa
korg perli ke mmg btol??? aku rse konpius gak...sbb gym pn tak pegi kan..makan mmg beselera...

sabar syana...jgn ikot napsuuuu



aku sudah suke neslo skrg..



ko tgk menu kami...byk kan...tp aku mkn ikan tu jek..sekor tau aku makan...


kalo tgk aku ngan syarul mkn mmg menakutttkan...sbb kami dua2 kuat makan..duit abis pun kt makan...tu yg tak kaya2 tu....pantang ade duit konpem nk makan je..
sbb dulu masa baru2 kawen kami susah..nk makan luar mmg tak de nye..makan kt umah saje...tgk org makan kedai kami telan air liur jek..
hahahaa cerita sedih plak ye...

4 comments:

JiEjAh_DeEn said...

syana
ok la kalau 2-2 suka mkn luar.
aku suka mkn luar tp lokong suka mkn kat rumah .. nangis ko sambil masak wakakkaa

ar-adawiyah said...

wehhh...ko ni auto publish ke ko taip setiap masa nih...banyaaaaaaknya masa ko...aku ni tengah meeting skang ni rehat kejap tengah tegang berpikir di petang hari...

helena's said...

betul la..akak nampak kurus secara life..hehe pastu kecil je..comel jek..hehe

Mamamanja said...

td aku dah kata ko kurus kan???

memang x padan ngan badan napsu makannya