IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, May 29, 2009

Tag pasal saya dari jaja

meh kite layan tag dr jaja si photog yg hebat..nasib la tag ko senang..so aku buat ko punya dulu..yg aku hutang tu bukan takmo buat, tapi tag kamo mencabar sgt nk jawab..nnt aku langsaikan ok..


1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
kenyang sbb baru pas makan + tak sabar nk gi pangkor esk

2.Saya nak makan?
tgh kenyang jgn ko tny pasal makanan..nk muntah aku

3.Saya tak suka?
tak suke?? ermmm tak soka jem td..lambat nk smp kedai makan kt bangsar..lapor tau td

4.Impian saya?
nk mencapai cita2 sbg seorg surirumah yg berjaya

5.Haiwan yang saya tak suka?
sume haiwan aku tak suke..even kucing pun..(aku rse lebih kepada takot)

6.Saya harapkan?
badan yg ramping so that saya bleh pakai kebaya..bior syarul leleh tgk aku..

7.Jika boleh putarkan masa?
tak mo makan nasi ayam td..da skrg aku rse gemokk...time mkn td tak rse ape..

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
rumah banglo + aku jd surirumah sepenuh masa menjaga anak2

9.Handphone saya adalah sebuah?
alat syarul check aku kt mana..& aku pun spot check dia kt ne..+ sbg alarm kejot bgn pagi

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
erm...wey syarul la cinta pertama aku :p (ayat coverline).

11.Saya suka pada?
foods...

12.Kawan-kawan saya..?
mereka yg terbaekkk

13.Pernah dikhianati?
ntah la..kes "itu" bleh dikira khianat ke??

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
buat bodoh sudah

Senaraikan 8 orang untuk di Tag

- fieza
- sara mummydanny
- helena (tak kira buat gak..senang jek tag ni)
- gieyana
- zai
- erryn
- mamamanja
- imah

fuh!!! susah la mau pk sape kena buat...ok korg tau sape korg kan..aku malas mau letak link..sile jawab dgn tekun ye..


6 comments:

helena's said...

ni yg buat saya sayang kakakipar saya ne..nt bg lagi ye tag..haha
nangis kang ne..uwaa!

cargas2!!!!!!!!!!

utang kejap ye..kejap jek..ekeke

gee ryder said...

tak cukup ramping ke tu?
eh sama la kita takut kucing hehe

Mamamanja said...

utang dulu weh...

Nana said...

aku pun ada impian nk jadi suri rumah yg berjaya..mungkin kah taid 3 tahun akn datang?wait n see la jwabnye hehehe

mama tisya said...

lama dh tk wt tag

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????