IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, May 29, 2009

Keperluan or kehendak

adoii kopak duit aku..masuk ari ke2 gaji duit da paras2 da..camne nk survive ni???
smlm bleh plak aku beli contact lens kaler2 ni..ye la kan dulu aku pernah btau ade sales kt Focus point buy 2 free 1 lens tu..so aku rembat la..kt kedai tu smlm tak sempat pk keperluan ke kehendak..siap call shiera a.k.a cherating tanya kaler ape cun..tq yang..pastu aku main bayo jek..da blk opis tu mcm nyesal pun ade gak..tgk duit dlm maybank2u makin susut..huwaaaaa

tapi tadi cina tu btau aku contact lens sudah siap..bleh dtg amik..horayyyy cergas aku amik..
skrg aku hepi sbb bleh melaram :p
aku amik kaler grey + pure hazel + amethyst (purple2 sket)..ni shiera yg advice :)





tapi hujung bulan depan baru aku start pakai..sbb aku baru tukar contact lens aku pakai skrg ni 4 hari lepas..so baru lagi sayang mau buang..nnt aku jaja biji mata baru aku ye..

-azam baru mau jimat sbb pojek ngan air asia bulan 7 ni..kena simpan duit ma..

12 comments:

cik helena said...

tak penah try pakai contacts nak try la..mesti comel saya nt..ahahaha

Anonymous said...

aku pkai mata kucing ni time kawin je.pastu xnak pakai dah.hehe..

PHiRa said...

ko nak gi mane bln 7??nak ikutt

Atie.Rashid said...

syana,...aku pakai kaler grey ala2 ct nurhaliza mase aku menikah aritu....

SyaNa said...

helena~ org comey pakai ape pun comel..hahaa

nana~ aku ni baru nk coba..seram gak

phira~ ha??? rahsia :p

atie~ wahhh!! mcm diva la ye..harap2 aku pakai nnt tak la pelik sgt

A.H.A.D said...

tunjuk ar mata tu nanti nk tgk hehe

sara said...

ble lg mau tayang mate kucing...kekekekeke

M@L@ said...

tak penah pkai..mcm milu nak masuk bende ala tu kat dlm biji mate...
wahhh.. dik mesti lg cun melecun lah lps ni..

Mya said...

sama la kita. duit aku dalam maybank2u pun menyusut sudah..adehhh..

mama_umar_maryam said...

aku pon pki lens nih time kawen aritu,tp siyes mmg nmpk lain sketla..aku amik kaler green apetah name die,last2 jd grey bile pki..lawo jek,kih3

mummy aryan syamil said...

adooiii yang..segan ko sebut name aku tuh mokekeke...

yang...nti da pki..tempek ek mau tgk bj mata yg kaler2 tuh..kompom cunnn:D

Anonymous said...

eh contact lense yg juai kt uptown tu ok x?skang pesen boh dalam botol xberani nk try