IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, May 29, 2009

Spageti bakar hentam je la...

smlm blk keje tgk syarul tak smp umah lagi..dia gi poya2 smp ke serdang nun..amboiii amboii amboiiiii

pastu aku kelaparan plak tu..time drive tu mmg da set nk benti beli goreng pisang dpn umah. sekali tu ade angel dtg bisik kt aku "syana, masak la spageti bakar..sedappp" pastu sambil drive tu dok pk ape brg yg ade kt umah aku..
owhhhh cukup..cukup...sume ade..bleh la msk..

smp2 jek teros zassss msk dapor...dlm sekelip mata siap!!!!

ni la hasil spageti bakar hentam je la..



heaven makan smlm..da nk abis baru tingat nk simpan sket kt syarul..dia kata kenyang aku simpan sket je la..





pagi td aku bgn tgk sink ade bekas dia mkn megi..heheee bgn malam2 masak megi ye??sian, laki sape la tu :p

nk gak ke resepi ni?? tak yah la kot..biar jd rahsia perot aku =)

8 comments:

ppb_ppkp said...

nampak dap..teringin nak buat.tapi xtaw cara nya..kot2 ada yg nak bagi resepi.*hihihihihi...ayat kesian*..syana ko bgtaw ler resepi.
tapi aku kalo masak benda alah ni..skit jer lah..laki aku tekak kampung..dia xsuker la benda2 mcm ni..tapi aku sukerrrrrrr

~Atie+Farid~ said...

sedapnyeeeeeeee..laki aku sukela spaghetti2 ni..aku je malas nak masak

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ko kene letak resepi tuk aku yg rajin masak ni...
hihihi...
nak jugak..nak jugak..(sambil guling2 kat lantai)

SyaNa said...

imah~ sama la wey laki aku pn tekak kg

atie~ untung la laki ko suke..kalo laki aku suke ari2 aku msk sbb senang sajok

fieza~ uiskhh sume pakat nk resepi ke?? segan den :p

zai@umiaiman said...

hmmm slu wat macaroni bakar sekali kuar spegeti bakar, bes gak ni

Mamamanja said...

kongsi ler resepi wehhh

helena's said...

kak..saya nak yg ne gak,.sume jenis spageti la nak..buleh??hahah
sedapnyeeee

Nana said...

walaupun henta, saje serius terlior..ehehe