IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, May 18, 2009

Crocs Olivia

kan dulu aku pernah btau aku order kasot crocs olivia kaler merah menyala ni kan..
cantek kan korg??? tapi kan.....huwaaaaaa kaler merah takde kt ayien....



makanya..aku amik kaler pink ni...aku mmg la minat pink..tapi mcm susah jek nk matching2...
tapi mmg cute pun...sweet jek....


ok tak??? mya ko tak minat ke??? ko kan pencinta pink :p

nk beli original tak kemampuan aku..beli la yg murah2 gini...jadi la...
tapi aku minat gak kaler merah..kot sape2 nk bg hadiah crocs ori kt aku sile belikan kaler merah ok..hahhaaa

8 comments:

Mamamanja said...

ntah bila aku nak tuko crocs aku tuh! jgn p nanti udah xde sudah...

Anne Zain said...

mane nak beli ni syana...aku suke pink!

SyaNa said...

mama~ ko da call suh ke tepikan kan?? kalo gitu I'Allah ayien simpan

anne~ skrg da abis da..nnt kalo tokey tu open order lagi aku btau ko ye..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

syana kaler pink pun santek .. leh geng dgn kita ;-)

sararisa said...

kak beli kat mana?? ada link tak?? huhuhuhu

Mya said...

aku dh order gak crocs. tp taktau la dptnya bila. 2,3 minggu kot. huhu..

SyaNa said...

diana~ nnt kite boria ok..hehee

sara~ nnt tokey kedai open order akak canang kt sini ye..skrg ni order tutup..

mya~ mana ko beli wey?? kaler pink gak ke?

cik helena said...

selesa tak pakai kaksyana??