IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, May 20, 2009

Petua: Melicin & memerahkan muka

ha petua ari ni nk licin & merahkan muka...aku tak pernah try lg la..so tak tau la hasil dia mcm mana...kot jd kulit mcm baby kan best..mulus jek...

caranye: amik 1biji tomato yg masak ranum
pastu lecek sampai halus
pastu letak kt seluruh muka
biar kering selama 20min
pastu bilas ngan air bersih
amalkan 2/3 kali seminggu...

mudahkan??? tapi rajin ngan malas je la..kalo rajin try la..nnt btau aku..hahhaaa kes malas gak ni..


11 comments:

mummy aryan syamil said...

da wat...tp xserasi kot ngn aku eekee....
tp aku suka wat pki telo putih tempek kang kapas muka tuh..
pas wat bersih jerk muka :P

SyaNa said...

ticher~ mmg pn tomato ni tak sume muke serasi kan..aku pernah buat telur putih tu letak kt kapas tempek kt hidung..ala2 pore pack..menjadi kau..tp tahan bau je la..

Honeya Diaz said...

tomato tu nak masak pakai ape.. bakar atau goreng..?

M@L@ said...

nak try ler..

Anne Zain said...

nnt a ku try...nak merah2 gak muka aku ni...

mama tisya said...

sharing is caring

sall said...

MAKAN MCDONALD FREE?????

Baik mkn je tomato tu.

Nana said...

nak try wat la

Nana said...

sebab muka aku xberapa licin ehehe

Nana said...

tapi kan syana muka kau licin aku tgk

Nana said...

ada apa2 petua lagi x