IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, May 29, 2009

Meh Shooping Crocs

hari tu kan korg dok tanya ade lagi ke jual kasot cros morah tu kan...so tokey kedai da bukak oder tu..pegi la tgk kt kedai ayien ni cepat..sbb oder da nk tutup

ni antara kasot yg ade


budak punya pun ade



aku minat kasot cleo ni..agak2 ade tak yg nak bg hadiah kt aku :p





so pegi la usha kedai ayien tu ye..baca betol2 syarat pembelian


7 comments:

++eden|essey++ said...

syana ako nk ngorder lg....huhu..sedih yg lps xdpt design yg ako nak...kali ni harap2 dpt lah...

ppb_ppkp said...

syana..suker la kasut yg ko suker tu..brape RM ek???minat la

SyaNa said...

ja~ aku lari bajet..huwaaaa

imah~ ko gi tgk kt kedai tu..ade rege dia

eza said...

kalu masuk web site crocs lagi giler meroyan ....cantek beb

sara said...

minat gak cleo tu..
1 kale jek ade ek?

helena's said...

saya pon minat tp rasa mcm tak elok kalo saya pakai..hehe

Nana said...

betul ke klw orginal croc pijak paku tak tembus?aku ada hok local je hehe