IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Loading...

Friday, May 22, 2009

Petua: Hilangkan kedut

aku umur baru 28 tapi da berkedut mata aku..syarul suke ckp "eh..tgk tu mata syg da kedut..tu kt tepi hidung pun kedut.." ape dia ingat aku takot ke??? tak takot ok..nnt sume org pun berkedut gak :p

tapi aku nk bg la petua kot ade yg takot kedut2 ni ke..

caranye: amik 1 biji lobak merah pastu parut smp hancur
-amik 1 sudu tepung jagung + 1 kuning telur campur dlm 1 bekas ngan lobak td
-sapu kt tempat kedut
-biarkan selama 20 min
-pastu basuh..

*da mcm nk msk kek plak aku rse..selamat mencuba...


8 comments:

Diarihatiku1976 said...

wah bagus petua ni... muka aku pun dah mcm nak ala-ala kedut kat tepi mata dan tgh-tgh kening tu... cam ner ekk leh tegeng ker...huhuhuhu

gee ryder said...

byk tul petua ko ada ekk...bagus betull..
insyaallah aku cuba nanti

Nana said...

aku ingt gosok pkai iron kasi ilang kedut.moekekek..jgn mare gurau je..
kang klw mare naik kedut plak.hahaha...

good info nih, pasni bole la aku belek celah mana dok ada kedut tu
pastu try praktikkan petua nih

helena's said...

oo senang je kalo tanak ikut petua ni,,pakai ketas pasir sapu kat muke..wakaka

tolong percaya..~ngeee

mama tisya said...

sharing is caring

sall said...

MAKAN MCDONALD FREE?????

wahh... mau cuba lah petua ni.

Nana said...

klw petua moden buka je mana2 web bole oter muka kasi ilang jerawat, ilang kedut hahaha

hasmania said...

dah macam nak buat kueh pulak gamaknya.....lobak, tepung jagung, dan telor ayam....gerenti hilang ke kedut tuh ?????