IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Loading...

Saturday, May 16, 2009

Petua: Cepat dipinang (Ringan Jodoh)

aku terjumpa petua ni...maybe berguna utk korg yg rse jodoh lambat..sbb kkdg ade yg tak kawen lagi sbb suke hidup solo..ade gak yg mmg da ready nk berfamily tp tak smp2 lagi jodoh tu..cuba la ye..

Caranye: Baca Surah Yusuf pada sebekas air bersih sebanyak 3 kali pada malam Jumaat (3x mlm jumaat)

- mandi air tu 3 kali pagi berturut2..
- pastu minum 7 kali setiap hari selama 3 hari berturut2..
- sertakan sekali ngan niatnye..cth: Ya Allah permudahkan la jodoh ku...


kite hanya ikhtiar kan...senang je caranye ye tak..


6 comments:

helena's said...

err saya macam kene cuba je ni??iskk..hehe

Diarihatiku1976 said...

alamak... mujur dah kahwin.. ada petua untuk org dah kahwin tak... huhuhuhu........

Anne Zain said...

alamak....aku kene wat ke nih? hikhih

mama tisya said...

sharing is caring

sall said...

MAKAN MCDONALD FREE?????

Nana said...

aku xleh amalkan sebab dah kawen aahahhaa