IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 10, 2009

Air kaler2

aku skrg ni musim nk makan benda manis :p
mcm dessert la. so smlm time lunch decide nk minum air kaler2 manis2..
so amik la kaler pink ni. ais blended watermelon pastu hijau bwh tu mcm jeli apple flavor.
sedap ko syahduuuu


pastu amik roti bakar. tak sedappp..tak kick!!! tapi licin gak :p
air tu pun aku sedut smp ke montot gelas



kim makan ni. hokkien meehon..pun sedappp




da tgh bulan haros la tak bleh makan branded2
(bak kata mamamanja)
aku kalo bab makan mmg tak la tgk sgt rege..bukan tak tgk langsung..kire mcm berpada2 la..tapi tgk gak poket time tu. kalo mampu, aku order teros..sbb aku tak mo ralat tak dpt makan :p
ye la time kecik2 dulu tgk jek org makan sedap *kasi drama sket*



6 comments:

payiet said...

air itu sangat manthop

Nana said...

sedap itu mehun...

atle ♥ waT¡e said...

ehmm..ngidam..ngidam..sume sedap2..huhu..baby dlm peyot mmberontak dh nie..mn nk cari tang nie...uwaaaaa

mama tisya said...

sementara leh mkn ni kita mkn...tp tula kena tgk poket gk kn...kekeek..wei mkn mn ni...

Mamamanja said...

macam best jerk ayo tuh??

Ayu Jaffar said...

lama tak makan hokkien meehon yg sedap....

kat mana mkn nie syana, yg kak ayu beli haiiiiiiiiiih rasa sgt kureng