IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 10, 2009

Hawa nafsu..

masya-Allah...ari ni kami berdua terjabak makan nasi mamak..lazattttt
aku suke..ngan kari nye..wahhh syahduuuuuu

kim la teringin nasi beriani..aku amik nasi putih jek. pastu kari penuh nasi + ayam goreng..shedapp
tapi tak abis tau..sbb aku simpan perot sket nak minum air kaler2..
hahaaa



da abis makan tu aku oder air ni..Strawberry Shake..pastu atas tu letak eskem vanilla..
fuhhh!!!! heaven...


pastu td jalan2 kt kedai hardware..saje usha brg opis..bosan da Plaza Damas ni tak tau nk jalan mana da..sume kedai kami da teroka :p



best soping brg opis..bleh amik mahal2 :)
kalo utk umah sdri tak kose aku

-ari ni nak masak mee goreng..makan smp muak

9 comments:

Nana said...

mmg sodap layan mamak skali skali
tp mahal xhengat mencik!pastu kedekut tisu...

zai@umiaiman said...

aku pun hantu mamak gak, uiii klau pandai campur karinyer memang terangkat...

gee ryder said...

terliur laa tgk air tu

JiEjAh_DeEn said...

ooohhh no semalam pun aku terjemak mkn nasik mamak , nasib baik ambik nasi half & kongsi ngan adam..

++eden|essey++ said...

mmg bernafsu ako tgk...hahahha

Anonymous said...

hahaha..ni betul nak menambah lemak ni tgk je dah mgiurkan

-SuE-

~Eila @ Along~ said...

oo..mamak ke...hehe..eila tak layan kedai mamak...tak tau naper..sejak dulu mmg tak suke p kedai mamak..hehe...ampeh je ayat kan..tp tu la hakikatnya...huhuhu..jgn kt eila berlagak ok..mmg dr dulu alergik..

Mamamanja said...

kemain penuh pinggan

Ayu Jaffar said...

syana....

ayam goreng tu pasti best kan??? haiiiih lapo lak tgk makanan sedap2nie :p