IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, June 19, 2009

Akhirnyeeeee syana jumpa Raja

owhhh Raja mana yg aku jumpa??? raja gopal??? raja kapor??? raja isketambola??
wink*wink raja mana????


semalam aku heret dua org adik ku ini ke Kg Baru untuk teman aku jmp Raja...
Ejam & Watie


yeaaaa..aku jumpa Raja segala buah....DURIAN..



amacam?? ade yg jejeh air liur tak??? aku mmg da lama teringin durian.asyik la tak jd. syarul tu bukan suke makan durian kt pasar malam. kalo nk makan durian rela dia heret aku gi Kg Baru makan sana..lagi heaven


syioknye makan kt kedai tu sbb tokey akan kuarkan durian terbaekkk dr ladang..ye la takkan dia nk bg yg tak elokkan..mau aku baling kt muke dia..*amboii garangnye :p


see..puas makan 4 org tau..aku lupe brape biji..ko tgk la sdiri kulit dia..ni sume yg kami makan..total sume RM28..dapat free air lagi :)

legaaaaaaa dapat makan doyan

ni le tokey kedai yg malu2 arnab aku nk snap gambar..tq pakcikkkk

terasa kepuasan...


-aku tetap sayang kamo walau ape pn terjadi

20 comments:

MRS. K said...

nak pegi makan!!! kat batu kurau blom musim la syana..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

he..he.. mmg skrg musim durian nieh .. tp kena kurang kan skit .. kita batuk & selsema tak baik lagie nieh .. he..he..

CINTAMANISZ Lite said...

Syana; kalo duyan kira kilo ni kan..mmg elok dok tepi tokey tu aje makan. Kalo time kopek isi tak elok tu..serta-merta leh tukar.
Pastu masa tokey tu memilih duyan yg nak kopek tu..dia mesti pilih yg elok pasal customer nak makan kat tepi dia aje..hehe..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

huwaaaaaaaaaaa....leleh air liur aku wei...bila nk dapat makan doyan nieh...
tak pe..aku angan2 je dulu..hahaa

zazaez said...

Syana, macam kenal la budak Watie ni.. STF ke dulu..?

Liana said...

Syana...kita berdua nie ada insting ler... Kimmi baru nak buat N3 pasal durian! Tertiba syana dulu dah buat! Tunggu yer... Kimm buat N3 pasal durian! hehehe

ida81 said...

adoii..terliur aku tengok ni..kuning pulak tu isi dia..huhu..x sabo nk balik mkn durian ni haa...

Anne Zain said...

ohh...sukardiperkatakan..aku suke doyan...tp sbb doyan la aku dmm ni..hahahahah..tp kaler dier mmg cun la syana!

azra said...

smlm pn dpt doyan jiran sblh rmh bg.adelh 6 ulas,jdlh wat hilangkn kecur air liur tgk ko mkn doyan 2..hehe

ppb_ppkp said...

amboi...dapnye...
durian kg memang sodappp...
kat batu kurau dah xdak musim doyan..bunga doyan pon xnapak rupa...heran..depa kata kena sumpahan..hehehe..7 keturunan pe

helena's said...

seronoknyer..

Nana said...

aku ingt ko jumpe raja kapoor mana tadi..ekeke..
aku kureng durian nih..laki aku gile la

SyaNa said...

mrs K~ owhh sini berlambak ko..

diana~ aku mkn bgn pagi da kering tekak..ko tak bleh lagi mkn..tungguuu

cinta~ betui3x..kalo tak elok lempar kt muke..adoii

fieza~ en cerpelaiiii mana kamo..sile bwk isteri mkn doyan :p

jaja~ haah..dia kenal jaja

kimmi~ ateee musim doyan

ida~ ko pny doyan mahal gile

anne~ kaler cun ye..rse dia lagiiii sedapp..heavenn

azra~ rezeki tu..

imah~ aiyooo sumpahan plak peginye

helena~ jom makan doyan sama2

nana~ ni lagi encem dr raja kapor :p

bOnda said...

waaaaaaa 'raja buah'!!! NAK!!!!!! =P
kat nilai nih 5 ulas 15 hinggit..rm5.50 seulas..camnO tu??? sOb3..

M@L@ said...

mmg sedap... akak spai dah serak suara asyik hubby beli durian..

shiemz said...

Aku hengat raja ape la tdi.. huk huk huk~!! tadi ank g opis, lalu dekat org jual durian.. terliur gak... banyak skrg nie kan.. musim kot kan.. :D

sararisa said...

wah sedap tu...err off topik skit...abg syahrul nampak cam slim skit ekk?? ke sara salah pandang...hehehe

CaMaRPuTiH said...

uik... mkn derian kat kg baru kat mana tuh? kat area aku nih dah 2x aku beli mesti kantoi sebijik. dh la tiap kali beli mmg 2 bijik jek. tuh pun susah nk perabihkan.

Mamamanja said...

giler meleleh ayo lior wehhhh

eixora said...

aku pon baru makan durian weekend hari tuh...
on the ke raub aku nampak org jual durian tepi jalan, terus aku jerit Abang, BERHENTI!!! kat hubby aku...
Jom makan durian...