IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 29, 2009

Kasi Leleh...

tadi lunch ade urusan di Public Bank TTDI. punya la lama aku nk makan SR ni..tercapai jugak :)


aku buntu mau makan ape mula tu..sbb aku more teringin iced blended dia. so amik la noodle tom yum soup ni.



kim amik ayam ni. dalamnye ade cheese..heaveennn

aku yg kesepian :p

owhhh aii laikk...aku menjadi pecinta iced blended



pastu gedik amik brownies..tak abis pun..yess blk ni nk gi work out..kasik buang sket lemak2 makan td :p


hellooo org kuat IRC..bile mau bukak cawangan kt area Sri Hartamas??? mau aku lunch sana ari2..ye la ade gak pekdahnye kan. dapat gak income dr mkn SR tak dpt ape :p

7 comments:

ppb_ppkp said...

syana..aku xsuker mkn SR,,sebab dia punya tomyam xsodap..heheheheh.
tapi CC dia sodappp...tapi perlis ni mana ada.kat jitra ada la..
eh syana..pi amik TAG ok di rumah aku.

mama tisya said...

oittt...mmg leleh wei...ekkekeke

gee ryder said...

sowi, air liuh aku dah meleleh ke jatuh ke blog ko :P

Nana said...

ko ni kan..saje je wat aku lapo

Fara_Adura said...

Wahh..sedpnye nengok tomyam itu..sedap x..kalo sedap leh coba neh

Ice blended..my feveret too..kenny rogers ice blended pon sedap tau..hehe..yummy..tetiba lapor..hu3

sall... said...

ayam di dlm ade cheese...pehh..sedap tu..b'apa hengget ek?

Anne Zain said...

sedapnyer grape ice blended tuh....ke kaler je lawa beb?