IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 11, 2009

Ape nak dikata..redha je la...

aku nak kata ape da..da mmg dia mcm tu..sbg isteri aku kena la terima seadanye..aku tetap sayang dia..cuma dia la tak sayang diri sdiri..sob sob

lagi pun dulu time nk kapel2 aku yg ckp aku suke dia isap rokok..sbb nampak macho..huwaaaaa terlajak taip bleh undo, ni da terlajak puji camne mau tarik balik...


bgn tido smlm aku tgk atas meja ade plastik beg..tgk isi dalam....

ROKOK ko..smp 10 kotak ha...aku nk risau pun da tak ter risau da...



beli byk2 gitu konon mau save la sbb 10 kotak tu hanya RM50.00 saje..katanye jiimmattttt

yo la ko jimat..da ko tu jenis selagi ade hisaapppp, mau seminggu abis la 10 kotak tu.. ni ha budak yg nk kena sekeh ngan aku tu ha...


-abg..syg tak suh abg benti smoking pun...isap la lagi..macho tau abg isap rokok..auwwww


10 comments:

sararisa said...

kak syana....isap rokok pun nak jimat?? :p...jimat apo?? hahahahaha

Anne Zain said...

hahahaha....mau la last statement ko tu syana...kahkahkah...

~Atie+Farid~ said...

adui...ngeri tgk kotak rokok byk camtu.....

SyaNa said...

sara~ ko jgn tny akak..tny smoker..kekeee

anne~ hahaaa..ayat cover tu..

atie~ aku pun ngeri..ngeee ngee

mama tisya said...

wuitt byk gilos...haha saper soh puji camtu...ekkekeke

Mamamanja said...

nasib baik la pakwe aku x merokok

cintaKusayangMu said...

mak ai kak...ni dh gaya peniaga nk menjaja rokok dr kereta ke kereta dh ni...byk giler stok nye

eixora said...

uitttt.....
banyak giler laki hang borong rokok
laki aku pun sama kuat hisap rokok
hisap rokok boleh mendatangkan ilham katanya.... Tension aku!!!!

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahaha....same le ngan laki aku..
mau 10 kotak tu seminggu da habis...
selagi ada hisaapppp..
bakar duit je derang ni kan..

mummy aryan syamil said...

ahahha...
laki ko leh ler geng ngn laki aku..
pk jimat,jimat kt ne pun aku xtaw gak ekeke..

laki aku amik stok kt langkawi ke yangg:P