IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 18, 2009

Release tension

hari ni mcm tak brape syok bg aku..tapi aku try to be ceriaaaa...takmo feeling emo lebih2..no good..no good..jiejah suh aku hepi, gumbira baru bleh dpt hasil :p
kan jiejah kannnn

kimm coti ari ni..so takde sape mau layan perasaan ngan aku..so baik aku layan sorg2
so utk tak mo serabot kan kepala + takmo nangis2 + takmo sakit ati + takmo emo2 = aku makan beesaarrrr
tgk ni..aku mkn dry wantan mee + roti bakar...sehat tak kawan2???? sgt tak sehattt

takpeeee...bile perot kenyang hati pun senang :p

see aku ceriaaaa..mcm astro ceria.

*aku rse mcm aku da kurang baju opis la..mana mau cekau duit nk soping..

11 comments:

Linda said...

aku mcm baru maca entry ko dh insaf...tak sampai sehari jiwa makan ko dh meracau ek..hihihi..takper..makan jer sementara selera ader kan...

SyaNa said...

linda~ JIWA KACO ARI NI..SO NK ELAK AKU EMO LEBIH BAIK MAKANANNN

opsss tercapslock plak :p

Lyz ^ EroL said...

huhu...sama la kak...sesama kita jiwa kacau arini...kalo dpt tido...sungguh syok n release...!

cintaKusayangMu said...

kak..ok la menu cmtu...xde la xsihat..sihat je sume tu...truskn perjuangan

zai@umiaiman said...

aku setuju ckp kwn ko tu bila hepi baru berhasil... 100% ooo aku setuju...

payiet said...

beb, muka ko nampak kurus la. *tetiba

Gieyana said...

wei..ko keja acct erk..tue nmpak check writer kt belakang tue...kekekek..
~ muka ko nmpak pucat sket daa..x pakai liptic yer..

Nana said...

mcm tu la..idup mest ceria..
weh wat aku lapo je pg2 ni tgk mkanan tu!

watie said...

akak jgn tensen2...jom g karok!! sy blanje..leh kite jerit2.yeay!!

::YanN:: said...

yang..tak ceria ..tak ceria..
pesal muka ko pucat weh..
mata pon nampak bengkak..
jeng..jeng.. jeng

Mamamanja said...

lain muka ko senyum cenggitu