IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, June 2, 2009

Petua: Tepung ubi penawar ruam

ni aku nk kongsi petua kot2 anak korg ade ruam ke..selalu ruam ni jadi kalo time panas kan..peloh2 gitu.

caranye: lumurkan tepung ubi kt bahagian yg ruam tu. mcm leher, punggung & dada lepas mandi. ala2 ko jadikan bedak l tepung ubi tu.

mudah je kan..selamat mencuba


8 comments:

M@L@ said...

dik ko ni mcm2 petua ada.. bagus lahhh.....

~Eila @ Along~ said...

syana, anak buahaku ruma pun guna petua ni..mmg ilang..

zai@umiaiman said...

btui2 petua ni, sbb mak kiter pun bg petua cm gini...bagus la ko shana..thanks arr..

helena's said...

anak saya ada ruam tak aa..tatau pulak..nt saya cek..

ahahaha

Mamamanja said...

nanti nak cuba kat harith. dia banyak ruam bila panas. tu yg memalam togel jerk tuh

mama tisya said...

sharing is caring

sall said...

MAKAN MCDONALD FREE?????

Betul tu. Tepung Ubi pengobat ruam.

Nana said...

ahh penah try kat damia masa bb dlu