IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, June 26, 2009

Lunch Date PCM

wohooo ari ni sgt stress..sebab cari paking kt OU ssh giler..awat la korg sume nk pegi OU time aku dtg..why??why???
kim: (dia tgk aku stress) beb nk cekelat??
aku: takmo la..nak nangis..*teros aku tekan hon kuat2*
gile aku ni tak leh tahan stress..


ok back to the story.
td ade lunch date ngan erryn, ratu & mamamanja..alkisahnye mama tak tau yg aku join dorg kt tepanyaki ni..ala2 seprise la..pastu elok plak ssh cr paking so mmg dia tak bajet yg kami dtg..

da smp tu siap pasang lilin atas kek siap2 kt luar kedai..tq la brader tepanyaki sbb tolong litekan lilin & pegang kek td..
pastu msk tu nyanyi hepi bday to u..
cantek tak kek ni???


tgk tu org umur 30 nangis..hahaaa
terharu ke beb???



kami di Tepanyaki OU








smp tu dorg da settle makan..kami ni br kedek2 nk ngoder..stressss plus lapar..

feel mcm kt negara jepun..

kesimpulannye menjadi la suprise kami ari ni..pastu masuk opis da pkul 3.10pm..nk masuk takot2 sbb nmpk kete bos kt bwh..cuaakkkk
tapi nasib bos tak marah :p
-gambar lawa dr camera erryn. gambar blur dr camera aku..sob sob-



3 comments:

Nana said...

beznye..korang date sama2

Mamamanja said...

hahahahah... org umor 30 dah xleh nangis ke weh??? :p

mama tisya said...

gmbo camera aku lawa ek...hehehe..apa2pn sedap kek td..dh ler byk aku mkn...kenyang smp mlm...hehehehe