IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, June 26, 2009

FATHER'S DAY CONTEST

INI STICKY MODE SMP 26/6/2009..SCROLL DOWN FOR NEW ENTRY :)
aku gatal tangan mau join contest anjuran mamamanja..bagus la dia buat contest gini sbb bleh org2 yg takde anak mcm aku ni nk join..selalu khas utk yg ade anak je kan..sob sob

ni contest dia suh cerita pasal bapa saya...
so sape2 mau join contest ni moh click sini => FATHER'S DAY CONTEST BLOG MAMAMANJA


aku ni jarang amik gambar ngan babah..so ni je la gambar yg aku br snap ..maaf gambar tuan blog tak semenggah..
NAMA BABAH: ABDUL RAZAK AHMAD
UMUR BABAH: 50 tahun
CERITA AKU:
bukan sume org bertuah ade ayah kandung yg jaga & pelihara. tapi aku tak terkilan sbb aku dikurniakan seorang babah yg sangat penyayang & bertanggungjawab. dia la yang jaga aku dr kecik smp la aku da kawen ni. kasih sayang dia utk kami adik beradik mmg tak pernah kurang. tapi dulu aku mmg banyak buat salah, selalu bg dia marah. aku mmg nyesal dgn benda2 yg aku buat dulu.
tapi dalam banyak2 keadaan, aku paling terkilan pada hari pernikahan aku. setelah ape yg dia korbankan dari segi tenaga & wang ringgit untuk bg aku kawin tapi satu je yg dia tak bleh buat. Iaitu jadi WALI aku..aku sedih + terkilan bile tgk dia duduk kt bahagian tetamu. tapi, dia tetap BAPA PENGANTIN pada hari tu..

bagi aku walau ape pun keadaanye, Sarjan Razak ialah Babah aku dunia akhirat..takde sape layak amik tempat dia!!


Babah, tq for all that u have done & being the special man u are..happy father's day


*hanya luahan hati seorg anak*

18 comments:

Nana said...

good luck weh
1st time aku tgk gambo buka buka orat.heheh

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

senak lak baca luahan hati ko nieh ;-)

TiNiE said...

gebuss nyer ko!!!
hhahahaha

SyaNa said...

nana~ hahaa..tu la pasal..buka2 orat ye..mau aku kena piat kang :p

diana~ senak ke??

SyaNa said...

tini~ haiipppp kak jangan tegorrrr :)

M@L@ said...

nanti akak vote hang yer..
awat dok jauh2 pelok ler ayah hang tu lg npk mesra...

azra said...

syahdu aku bace n3 ko x ni..same2lh kite sentiase mndoakan kesejahteraan ke2 ibubapa kite dunia akhirat...amin..

helena's said...

sayang babah gak..hehe

Delimasari said...

tumpang lalu - sedih baca kisah syana ni.. mesra selalu..

mummy aryan syamil said...

huhuhu...
aku rs sebak bace nehh...tetiba tingat arwah abah...

Anne Zain said...

yer...aku pon sebak...

Mamamanja said...

thanks weh sudi join contest aku

CINTAMANISZ Lite said...

Wahh..dgn ketulusan Syana ni, mcm leh menang aje Syana utk contest ni, good luck!

harhtan said...

akak nak rekemen awak jd pemenangnya!..

ratu78 said...

harap2 ko menang lah contest mamamanja ni weh.....

Good Luck !!

shakeymirza said...

gudluck 4 ur contest
vote for bb airell A0031
tqvm...

Rantong said...

Salam ziarah. Blog yang menarik.

View Profile: Rantong™

NOOR AZURA MOHD JAAFAR said...

senyumanmu leborrrrrr

good luck! nak masuk gak entah mana gambar ngan ayahandaku tiuuuwwww