IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 4, 2009

Celebration....Yippe!!!!!

org itu: wey aku da abis pantang ari ni, takde sape nk ajak aku kuar.
org ini: ye ke?? jom la aku bwk ko tapi ko blanje *dlm ati: sure org itu takmo kuar*
org itu: ok..jom la..ko nk makan ape?
org ini: ye ye...dapat makan :p

so terjadi la kejadian ini smlm lepas balik keje teros aku roger ke umah kak phira. dr sri hartamas ke wangsa maju hanya 10min melalu hway duke..mmg pantas. tima kasih DUKE

see muke org hepi dpt kuar umah..sanggop tu usung adief sbb tak tahan nk kuar umah gak..



good boy adief ni..nasib tak meraung dlm Jusco AU3 tu.


helooo..nama saye adief. saya suke ikot makngah jalan2..hahaa


tak ronda2 pun. sampai2 cari toilet pastu kak phira cucuk duit teros zass cari kedai makan. so menuju ke sini. bbq ciken nama dia



lengang lagi...so service adelah pantas. sepantas aku lalu hway Duke




kena isi tank adief dulu. kang dia bising plak..



peace yoo...




ko tgk. kak phira menghadang adief dr jatuh menggunakan montot saje..hahaaa amponnn


ni kak phira punya. jangan tanya ape naanye..yg pasti ayam bakar




ni aku punye.. mmg siperb sedap..pedas2 manis gitu




aku gedik nk dessert. banana split. tapi tak abis.. perot sendat da



lepas makan teros zasss anta kak phira balik. sbb aku kalo kuar malam ni mmg kena balik awal..kalo aku rse mcm aku da lmbt kan sure lutut aku ketaq. syarul tu garang tau. aku je la yg tau tahap garang dia..hahaaa
smp umah kul 8.30pm. aku rse mcm da lmbt da. takot2 jek nk masok umah. tapi nasib dia ok.hahaha..sayang abg

lepas mandi2 syarul ajak teman gi shah alam jmp member dia. kejap je pun aku tak turun kete. pastu dia kabo lapar. benti mcD kt hway nkve tu. aku tak makan ok. sgt kenyang. mmg miracle la aku tak oder. selalu sure aku oder even da kenyang..insapp wey napsu belaka sume tu.

so smlm aku tak sempat masak..huhu camni ni??? slaah sape kah??
ok..ok ari ni kena kuat semangat nk masak :p

17 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wah makan2 dgn phira & babay boy dia tue .. baiknya adief itu .. mlm nie masak tak ??? kita mlm td sayur campur & nasi jer ;-)

atle ♥ waT¡e said...

wah..st 1st!!!
lepas pantang mmg mcm tu..sama le kite..dolu² sy pun cenggitu gaks..huhuhu

atle ♥ waT¡e said...

aghh..tidak...2nd rupenye..!!!

ppb_ppkp said...

syioknya makan22.

syana..tu aku dah habaq.
ehhehe..aaah..memang itu ler rahsia nye..pasni kedai makan mesti xdak org..ehhehee..
nanti aku buat entry pasai telur dadar besh ni...
re:

SyaNa said...

diana~ hope mlm ni dpt masak2

watie~ mmg tak sabar nk kuar umah ye..kekee

imah~ patot kt kedai len telur dia kan

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

good boy tul baby tuh...
dalam hati dia "tgk le sok aku da besau..aku kacau makngah makan..hahhaha"

ko asik puji highway ittuw saje..ada pape ke??

mama tisya said...

wei jusco au2 ler bkn au3 :-p
eh dh abis ye phira pantang..rs mcm br je lg...hehehe
tk sbr dk lama2 kt umh la tu ye...sofea mn??tk ikut ke??
sodap tk bbq chicken tu??

sara said...

wah..bby mmg ske jln2,cm danny ank sara..ekekekekek..msti m'buak2 hati kak phira tu nk merayap..wey,,ble la mau masak da..hahahahah..

~Atie+Farid~ said...

yoyo ajeeeeeeeeee nak masak ye....

hahahahhaha

sedapnye aku nengok nasi ayam bakar kak phira

++eden|essey++ said...

weh...BBQ chicken tuh mmg besh woo...fries die beso kan..ako suke mkn kt ctu, sbb ako ade kupon, buy 1 free 1..hihihi...

kak phira tuh lps gian la tuh...hahahaha

Nana said...

pembetulan buka JJ AU3, AU2.heheheh

cintaKusayangMu said...

wah...rock giler k.phira..sendal ank ngn bontot je..mujur la adief tu dok statik cmtu jek...good boy..

helena's said...

abis pantang terus makan,,haha power2!
baik betul adief tu kan..macam saya..wakaka

SyaNa said...

hahhaa..alah JJ ye..ingat AU3..kekee

Beautiful Disaster said...

hoh. xsabar nye nk tunggu 24 jun ni. sbb tu last day pantang. 25 jun leh g shopping!!

mummy aryan syamil said...

ahahaha...
amboii phira nye kain bb tuh aku minat..ehehheheeeexyah bw stroler kan...jimat:P

phira i mis u like crazy yangg..

yang....amboiiii suka ye mkn free len x ajak aku sekali ahahahahah

phira@mommysofea said...

weii..ko saje je tunjuk gambar montot aku yg masih besar tu...hahah..berguna gak kan leh hadang adief..

syiera, i miss u too..lama x nmpk..mane pegi?