IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 8, 2009

Menggapai impian

sabtu lepas pagi2 lagi aku da bangun sbb ade janji ngan diana utk dtg umah dia..tapi b4 pegi ke Puncak Alam aku kena gi klinik dulu kt Dsara Damai..aku kena amik injection Lucrine..fobia aku ngan jarum2 ni..

lepas tu cergassss ke Puncak Alam..alhamdullilah tak sesat..tenang jek kawasan tu..suke plak aku..
dan diana sgt baik ati even aku kaco dia pagi2 sabtu tu..ye la org nk rest aku sebok plak kaco kan..hiks..

tujuan aku ke sana?? saje mau melawat umah baru diana..sgt best umah dia..aku pun jatuh ati ngan enviroment Puncak Alam tu..

-ade rezeki ade la






7 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

heppi pun iye coz syana ler 1st tetamu pembuka tirai sudi ke rumah ku yg tidak berkemas itu .. he..he.. semoga impian mu itu tercapai aminnnnnnnn ;-)

SyaNa said...

diana~ nnt aku dtg selalu ye
hehheee..tq tau ko byk tlg aku

M@L@ said...

wah dah g tgk umah diana yer...mesti cantek kannn!!! diana leh akak dtg gak?? hehehehe

~Eila @ Along~ said...

wah..dah ke rumah baru diana..syoknye....

JiEjAh_DeEn said...

nanti leh singgah² alam budiman..
dah seperlaluan tuh :D

cintaKusayangMu said...

ape la agknye rhsia k.diana n k.syana ni....sorok2 ye..hehehe

Mamamanja said...

hai.. nak carik umah kat puncak alam plak ke weh???