IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, July 23, 2009

Air paling sedap

Tidak suka minum air?? jangan begitu kerana ia boleh memberi kesan buruk dan menyeksa organ penting dalam tubuh kita terutamanya buah pinggang.
Fungsi buah pinggang adalah penapis bahan-bahan toksik yang terdapat di dalam badan kita melalui air yang kita minum.
Antara tanda-tanda anda kekurangan air ialah:


~ cepat merasa letih
~ terlalu dahaga
~ mulut menjadi kering
~ air kencing sedikit dan pekat
~ sakit kepala dan pening
~ lemah otot-otot badan

Credit to: Majalah Rapi

*entry auto publish ^ tgh sesak2 shopping kot :8

9 comments:

Beautiful Disaster said...

ryn kurang minum air putih or suam. kalo nk minum air putih kene yang sejuk. tak tahu kenape. hehe. tu agknye kulit kering kot.

helena's said...

ni adalah air kegemaran saya ne..hehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

memang 2/3 hari ni mulut asyik kering jerrrr...tp sbb puasa ni kot, memang la x dpt air kan....sok nak togak air 2 botol, huhuhuhu...

shiemz said...

Tue la skrg nie dlm proses diet..nak kena banyak minum air... kekeke

Diarihatiku1976 said...

wah... nak gi sabah leh auto publish ekk.. masyuukkkkk... selamat bercoti ekkkk...

ratu78 said...

aku bab minum air ni mmg kurang amat...nak2 air putih, cuma skrg ni kena byk minum air...mmg dlm sehari tu tak pernah cukup lah 8 gelas aku minum air..parah parah....

mama tisya said...

sharing is caring

sall said...

MAKAN MCDONALD FREE?????

Nana said...

aku jarang mnm air masak
mest nk mnm air sirap je hehe