IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, July 13, 2009

Hidupku penuh warna..

betol kan..hidup ni penuh warna kan..kalo tgh hepi kaler2 la hidup ni. mcm pelangi. kalo tgh berduka rase hiiitammm jek donia. kalo rse tgh hati bersih, tenang, rse putih suciii je kan..
skrg ni hidup aku mcm pelangi..rse hepiii jek. tapi perot aku takde baby ye kawan2..kalo ade, jgn susah2 mau teka2..sbb aku akan canang besar2 kt sini sekali ngan gambar UPT..
isi kotak ni mengambarkan hati aku yg kaler2 mcm pelangi..ni bos bagi..
tgh kimm gigih bukak kotak tu..

yeahhhhh mcm ni la kaler ati aku skrg..kaler2 + sweet..i'm hepiiii!!!!!


sgt lazattt ini makaron..1st time aku makan benda ni..rse biskut tapi sedappp

nak???? gi beli ye. :p
jangan ditanya nape aku hepi..sbb aku pn tak pasti..maybe sbb pojek ngan airasia kot.
nxtweek ye pojek tu. ha jgn tanya aku nk pegi mana..rahsiaaaaa kot la aku nk buat contest "Teka Syana Pegi Mana"

so Selamat Hari Isnin!!!


10 comments:

PHiRa said...

kalau ada contest aku nak masuk...hehhe

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

weh terliurrrrrrrrrrrrrrrrrrr ;-)

SyaNa said...

phira~ ko di haram kan..hahaha

diana~ weyy bahaya mak yung terliurr..hehee

~ Puan Yann @ Mamahulk said...

oit..abes la diet...
kekeke !

mama tisya said...

makanan apa ni wei...tk pernh tgk

Anonymous said...

weh sedapnye tgk mana nk cari menda ni...

SyaNa said...

erryn~ nama dia makaron..ala2 meskut

nana~ aku tak sure la..sbb ni bos bg

wak said...

hahaha tau dah hang nak pi mana dgn laki hang.. hihihi

Rehsia said...

pegi Sabah... hahahaha

Mamamanja said...

cute banyak kaler2.
tapi menda tu weh??