IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, July 31, 2009

Pasar Filipin, Sabah

lepas da berjemur sakan kt pulau, menuju ke pasar filipin..konon mau soping..tapi bukan sdiri punya..mama & kak ina yg ngoder..
nasiib la aku lumur sun block byk2..mmg tak burn wey..Didi yg tak mandi tu plak yg merah kemain muke nye..konon tak mandi, dia tak lumur la sun block tu..
muke aku da la sensitip..ewahhh

ok, tujuan ke pasar tu nk cari gelang manik2 ni..

cantek tak?? ngelip2 kan..sume tu kiriman mama

kalo kaler takde bleh suh dia buat time tu gak..ko kena sabar la sket ye nk nunggu..peloh2 ok dlm tu..sempit sgt..pastu mcm tak cukup udara..ala2 cungap2..help..help..
tapi, mahal ok dlm tu..harga sori ye aku tak bleh btau..kot la kan ade yg minat nk jual gelang ni kt sini..

lepas tu jalan2 kt luar nun beli kuih cincin plak..juga borong utk org..blk2 KL tgk ade la 2 peket utk sdiri makan..sengal aku ni
kalo brg2 makan mcm ikan masin terubuk kuih2 kepek2 takpe beli kt area pasar filipin tu..aku rse rege sume stendet kot..
pastu make sure korg cr adik ni..harga bleh kawtim baekkk punye..hahaaa


ok da letih pilih2 barang, makan time!!!!
kalo korg msk ikot pintu depan psr filipin tu, korg kuar ikot pintu blkg..sure nmpk gerai2 kt situ. tapi bukak petang dlm kul 5 kot..smp malam..


macam pesta makan2 kt situ..kedai jual sume benda yg sama..tp pandai2 la korg survey harga ye..mcm aku pegi kedai no 5..mmg murah la..


bleh pilih ape yg ade kt situ. pastu dorg akan panas kan blk..nasi air sume kena byr ye..no free2

sila la cuci mata




yg ni mmg sedap..nama dia agar2..tapi dia sejenis rumpai laut..sape2 yg ke sana nnt sile cuba ye

oh my feveret..



mmg terbaek la Dino makan kt sini

yg ni pun sejenis rumpai..aku lupe nama dia..tp bile ko makan nnt dia "pop..pop.." dlm mulut ko..mmg layan makan ni..

lepas da settle makan2, teros kan ronda2..
kite lepak mamak pulak..mau minum teh madras..

mencik aku tgk teh ni..terserlah kesengalan aku ari tu gara2 teh ini..huh

*kambing jantan mana ade susu*


7 comments:

sara said...

tgok pic2 & cite akak ni, wt kn sara x sabar nk gi sne..heheheheh

aRe_uDear said...

hohooo.. syok yer bersoping2 nih.. ayu da g pasar pilipin nie.. macam ade.. tapi tym pegi ari tu ujan.. x dapat jalan lelame kat cane adeii..

Anonymous said...

sedapnye itu sotong bakar

Izza - Jiejah said...

syana
agar² yg ko kata tu bukankah
obor²??

SyaNa said...

sara~ mmg best la sabah..terbaekk..hehee

are_udear~ time aku pegi pn ujan..so tak puas sgt nk ronda town KK

nana~ mmg sedap..kenyal2

jiejah~ erkk ye ke obor2?? aku pn tak sure la beb..tp mmg sedap la..harap2 tak mudarat la makan tu

Anonymous said...

kawan aku kata soping kt pasar filipin ni mahai ye ke?
mutiara wajib bli klw ke sabah kan hehehe

mama tisya said...

mmg kt cni byk leh bli cenderahati