IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, July 6, 2009

Babysitter

aku kena jd babysitter last saturday..jaga sape?? hehee jaga adik aku, Mai..
babah & mama kena anta Adiq kt Politeknik Sabak Bernam. so aku kena jaga Mai plus anta dia blk hostel ahad semalam.
pastu mai gedik2 ajak abg ipar dia tgk wayang. nasibb la syarul mau tgk..TQ Mai sbb ajak. kalo tak sure abg syarul takmo pegi..


ahad tgahari kami pegi ke Jusco Kepong tgk cerita Transformer. even aku tak la suke sgt pn. tp sbbkan ade tiket layan je la. takkan la nk tgk Ice Age plak kan. kang kejung syarul dlm wayang tgk cite katun..umat manusia punya la ramai kt situ..semak kepala otak aku.pastu tiket yg tinggal pn sit deeepaaan sekali. jenuh la aku baca subtitle tu..fenin ok..
tp mmg syiok la cerita tu..

abis wayang kul 4.15pm laju2 balik sbb Mai kena ade kt hostel b4 kul 6pm..kena balik umah mama dulu nk amik baju2 dia plus dia nk tukar baju..
Mai yg ceria..

kalo korg nak tau hostel Mai ni ngan umah mama 10minit je da smp..tapi mama saje suh dia berdikari..ermm tp hampeh jugak..kekee tiap2 minggu anta baju basuh umah mama gak..cesss
nasiib la anak bongsukan..bleh la layankan lagi..*ttibe jd sesi kutuk adik*

5 comments:

Mamamanja said...

oooo jaga baby besor ler nih

Liana said...

wa...beso sungguh itu baby! hehehe...Bestnya...

zai@umiaiman said...

haii aku pun lum nengok lg ni transformer.. nk pegi rs xnk bw aiman krg xpasal2 kena gi dr tingga ..
best ek citer nyer?

TiNiE said...

kata umah dekat kan..
cam no point gakla dok hostel..heh

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

mak ai sit dpn tgk transformer .. kalau haku pening dah ..he.he..he.. ;-)