IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, July 2, 2009

Hospital Putrajaya

korg perasan tak aku takde semlm??? tak pasan??? ye laaaa sape la aku kan..sob sob
aku pegi sepital putrajaya semlm. ade appointment ngan doc..kt buku tulis aku kena jmp doc kul 10pagi. tapi pkul 9.15 aku da tercongok kt sana. prosedur kt sana:
1) beratur amik no
2) pastu tggu no di panggil kt kaunter pendaftaran
3) pegi ke klinik yg ditetapkan. mcm aku klinik A (O & G)
4) letak kad pesakit tggu nama di panggil utk amik no
5) nurse akan panggil nama & dpt no giliran
6) tggu la no muncul kt skrin tu

tu no aku 364. time ni ade la dlm 15min da tggu..


ko tgk kt skrin tu. jauuuhhh lagi no aku. dlm 1jam setengah la aku tggu no aku muncul. ngantok2 da mata aku.

tapi bile masuk jmp doc, ade la dlm 15 minit jek. adoiii hazab menunggu jek..
aku refer kt sepital tu sbb member uncle aku yg check. kalo tak mmg takmo aku pegi sepital gomen.
mmg berbeza la time aku buat treatment kt Tawakal. takde la ko nk tggu lama nk register bagai kan. tapi tak pe la..aku harap2 takde la kena gi putrajaya lagi. jauh sgt la..
aku sgt gembira sbb keputusan yg doc btau aku tu mmg syiokk di dengar..eh..eh.eh..sabar ye..aku blom peknen lagi. dan buat masa ni aku mmg tak bleh peknen. sbb ade ubat yg aku tgh makan tak membolehkan aku peknen.
aku hepi sbb tiub aku da normal. aku harap ade sinar *blink*blink* kt depan aku nnt :)


12 comments:

Gieyana said...

Syana ~ Insyaallah kan..sinar blink2 tue muncul nnt...yakin boleh! :D

Ummi Nuhlan said...

syana...insyallah...aku doakan untuk ko n syarul.ko doakan aku gak ek

Liana Manjaku said...

Syana...gembira dengar berita syana tu...Alhamdulillah. InsyaAllah...tak lama lagi ada ler tu! Jangan lupa kawan2 nanti yer...hehehe

nzh1979 said...

insyallah.. ada tuu nanti..
aku doakan yg terbaik utk ko.. amin amin amin

Atie.Rashid said...

syana....insyaAllah..mase ko n syahrul akan tiba...aku doakan yg terbaik tuk korang.....

blink..blink...blink.....

mama tisya said...

i'm happy for you my friend...lps ni insya allah ada blink222222 mcm tudung ko yg blink222 itu...

sara said...

insyaAllah kak..ade rezeki tu nnti..

ratu78 said...

syana...
insyAllah...mudah2an ada sinar yg membuatkan ko ngan hubby tersenyum kegirangan....dah ada nanti, update cepat2 yer...

mama_umar_maryam said...

sentiase doakan utk korg :)) ..aminn..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

amin..aminnn .. kita doakan tuk syana ;-)

M@L@ said...

alhamdulillah..syukur...dah ok...
akak doakan semoga ko laki bini akan dpt sinar blink2 tu... amin...

cik helena said...

yeay da sehat!!rindulaa