IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, July 3, 2009

Makan2 dapat duit..sape takmo duit kan?? sume nak duit..

Road Show En Abdul Gani (Pengasas Komuniti INFINITI) ke Utara.

Pada Ahli INFINITI yang berada di negeri Pulau Pinang, Kedah dan Perak, boleh berjumpa dengan En Abdul Gani untuk mendapat penerangan one to one mengenai Program IRC, di lokasi dan masa seperti berikut, insya Allah.
Ahli Infiniti yang lain, sila maklumkan pada kawan-kawan anda yang berada di Utara.

HP En Abdul Gani 016-8284123
1. Pulau Pinang
Masa : Sabtu , 4 Julai 2009, 9.00 malam Tempat : - IRC Crystal Point, Unit 1-1-12, 1-1-13, 1-1-14,krystal point corporate park,
lebuh bukit kecil 6,11900 Bayan Lepas, Penang Kumpulan Infiniti Pulau Pinang, Sila datang beramai-ramai.

2. Kedah
Masa : Ahad, 5 Julai 2009. 9 malam
Tempat : IRC Sg Petani (9pm), 12, Jalan Sekerat, Sungai Petani, Kedah, Hadapan Sekolah Keb. Sg Petani

3. IPOH
Masa : Isnin, 6 Julai 2009, 9 malam
Tempat : IRC Ipoh, Perak

Visit KOMUNITI INFINITI at: http://irc-infinity.ning.com/

-ok sape2 yg nak tau lebih lanjut sile call aku: 019-2260586
tak rugi korg tau pasal program ni..dapat makan freee :p

5 comments:

ppb_ppkp said...

perlis xdak ka?????

Nana said...

wah kencag biznes nih

mama tisya said...

imah..kt perlis akn dibuka coming soon....

hah saper nk mkn2 dpt duit moh ler...

helena's said...

hello2..kakak saya ade tak??dia kata nak belanje..saya tgh tunggu ni..lama..hehe

SyaNa said...

imah~ haah mcm erryn kabo tu akan dibuka :)

nana~ moh ler pakat kencang sama2

erryn~ tq wey

helena~ adikku..moh la setting date..sabtu depan ni nak?