IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, July 17, 2009

Kempen jangan berbelanja 16 july..

sape tau smlm kempen hari tak soping??? tau?? tau?? ha kalo tau, ikot tak??
tak ikot??? nape tak ikot? aku pun tak ikot :p
konon pagi2 tu dgr kt HotFM mmg nekad nk folow. tak mo soping. sekaliii tu..lunch time tu terjebak beli magazine..
magazine takpe kot..sbb kan membaca budaya kita?? tu kempen gak tu.. Majalah Wanita RM3.30

pastu mama suh usha brodban celcom. nak bg adiq bwk gi Poli..amboii br seminggu msk poli da sebok nak brodban bagai..kakak2 mu dulu takde pun mende2 ni sume..haaihhh
yg ni RM297..tapi bleh claim mlm kang nk gi umah mama..



pastu td soping lg..beli mascara & eyeliner + toothpaste syarul.
lama da nk beli mascara tp mahal2 la..huhuhu..b4 ni aku pakai murahan punye jek..branded2 tp beli kt uptown :p
pastu da abis yg tu, syarul su beli yg elok..katanye kang muke jd buruk pakai cetak rompak..beg takpe lagi cetak rompak..ni tepek2 kt muke kang ade effect buruk..so sye isteri yg takmo derhaka ikot la nasihat suami :) so berbekalkan RM50 pemberian suami aku pun cr la mascara yg mampo milik...hasilnye...Maybelline volume RM31.90 after less 20% RM25.52...kira2 ade balance cukup utk beli eyeliner tu..maybelline eyeliner RM19.90 after less 10% RM17.90..
nasib murah..kalo tak mmg aku ajak syarul beli kt uptown..


6 comments:

helena's said...

iye eh?saya baru pas soping tsirt ngan skirt satu,,hahaha

pastu beli masker ngan bedak,,ekeke
tapi saya taktau,,halal je la kan,hakss

payiet said...

ujung ujung kamu berbelanja gak kan kak, hikhikhikhik

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

heh.. kempen jimat2 mesia nieh .. kita beli apa ek weekend lps ??? isi myk kete & beli makanan kt psr mlm jer kot ;-)

Nana said...

hahha..wei aku ikut!!
pagi tu tgh drive dgr kt hot.fm.kebetulan plak aritu aku bawa bekal so mmg aritu sesen pun duit aku xkuar..hehe...aku nk wat entry ni tp bz sgt kan..xsempat.hehe..

nzh1979 said...

yang oiii
bukan ke mmg promosi skang rm288 utk bodben celcom nih??
akak ko nih baru je rembat last week gak.. pesal konye kena rm297? ke kos cas lebih kat mama ko?? moekekke

eeda haziq said...

saya pun bekas pelajar politeknik sabak bernam. adik akak ambik kos pe ek??