IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, July 24, 2009

Sila puji saya :)

Ingat hidup ini bukan hanya menerima, bahkan juga memberi!
Tahukah anda memuji rakan-rakan atau sesiapa sahaja yang anda jumpa sebenarnya mampu merangsang rasa gembira di dalam hati anda.
Apabila orang yang dipuji tertawa dan mengucapkan terima kasih, anda sebenarnya bukan sahaja telah menggembirakan dia, bahkan juga diri anda sendiri.
Apapun, sebelum melakukannya, kata kunci untuk semua ini hanya satu, iaitu IKHLAS!

Credit to: Majalah Rapi

*entry auto publish ^ aku da selamat smp kot :)

9 comments:

M@L@ said...

ni akak nak puji ko....dik ko cantek dik... betul akak ckp...aku suker tgk muker ko dik...betul tak tipu...kalo tipu nanti mati seksa...

JiEjAh_DeEn said...

hahahaha selamat bershopping²an ole² :D :D

shiemz said...

Syana, hang semakin hari semakin kurus... dan semakin cantek... heheh.... ikhlas sket²~! :p

RaFFLeSiA MeRaH said...

syana...akak tgk ko bertambah cantik arrr skrg ni....hehehehe.....ikhlas jugak ni.....

idyavie said...

besonya bakui.. hihihi

idya said...

Amboi g...jalan2..kiter tak leh g jalan2 lg...budak2 kiter peksa upsr dah nak dekat..extra classes menimbun-nimbun

mama tisya said...

sharing is caring

sall said...

Terima kasih ..MAKAN MCDONALD FREE?????

Nana said...

em..good info