IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, July 16, 2009

Nasi Azhar Sulaiman & Gambar Ako Mustafa

wahh ttibe tajuk panjang gitu..mcm tajuk cerekarama kan :p
so tajuk tu ade kena mengena ngan kejadian lunch aku ari ni..

1st, Nasi Azhar Sulaiman ialah nasi goreng kampung yg aku makan di kedai milik Azhar Sulaiman..tapi bukan dia yg masak ye..harap maklum. makcik indon yg masak kan. sedap nasi goreng kampung ni dr nasi goreng cendawan ari tu..pastu kaler nasi ni pun ok la..dr ari tu malap jek kan..harga RM5..sape2 peminat setia Azhar Sulaiman, moh dtg Damas, aku bwk ko makan kedai dia.tapi jgn la harap dia akan ade kt kedai tu ye..ikot2 nasib je la..tp aku mmg selalu nmpk kelibat dia..(pstt: ade lagi ke yg minat Azhar Sulaiman)

ok kesah ke2 plak, gambar Ako Mustafa..tgh2 jalan kawasan sekitar, nmpk org dok shoting kan. pastu nmpk kelibat si Ako ni..benornye dr smlm lg kimm kabo ade org shoting kt situ..tp dia malu nk snap gambar sbb tgh jln sorg2 kan..so kekdahnye ari ni berjalan la kami di depan itu..
hajat nk amik gambar Sari Yanti. tapi takde plak dia ari ni..kimm kata smlm ade dia nye..so ari ni nmpk Ako je..bleh la dr takde...

aku: *sambil pegang camera* eh nak amik gambar boleh??
ako: ermm boleh..*muke terkulat2*
aku: cepat la u, i amik gambar u..
kim: takmo la..meh i amik gambar u
*ako da cengang2*
aku: eh takmo la..i snap gambar u je la ye..
ako: *senyum*
klik*klik
gemok da kan dia skrg...sejak2 dia frust ngan Jue tu badan dia makin naik..takpe la janji dia hepi!!!
-nasi lagiii..habis la aku

14 comments:

mAr@ZiEy said...

Ya ampun Syana..better u tukar tittle blog u..Me & Food..heheh..

Terliur tol ngan blog awk ni..

mama tisya said...

sejak bila shy2 cat tu..rugi ler tk bergmbr bersama artis...ehhehehe

aku minat azhar sulaiman wei...heheheh..kt ttdi tk silap ada gk kedai mkn die..kt damas ye..leh la blanje aku ye...:-)

helena's said...

ensem ako!

~Atie+Farid~ said...

sangat ensem ako...chubby2...i likeeeeeee

Diarihatiku1976 said...

ako.... encemnya ko....

Mya said...

aku minat jer azhar sulaiman. hehe..

Nana said...

asal ko xamik gambo ngan ako skali.heheh..

SyaNa said...

mar~ hahaaa Me & Food ye..ok gak tu kan :p

erryn~ moh la..takat nasi goreng RM5 no hal la..

helena~ encem tp gemok

atie~ hahaa..suke ko ye.tu aku snap khas utk ko la tu

diari~ owhh ramai suke Ako ye..

mya~ aku mmg selalu nmpk dia..dia suke sengih2 kt org keliling

nana~ takmo la..kang ngamok abg syarul tu..haiihhh

::YanN:: said...

yang...
ensem ako..ishk !!

shiemz said...

Herm.... ako nie ape citer kes dier tu ek...? kena penjara ke ape? huhu.. minat ngan dier gak... hensem tapi dah gumuk dah dier..

M@L@ said...

Akak mmg suker kalo azhar belakon...si ako tu dah tak brp suker sjk kes di kena tangkap khalwat tu.. ari tu ada masuk dlm newspaper pasal semua lakonan dia kena GAM... tp ni belh belakon lg...camno tu..dia belakon best sebenarnyer.. aper2 pon goodluck yer Ako....

Ana said...

sukanyaa kt ako mustafa..napa x amik autograf dia syana..

ratu78 said...

terliur plak aku tgk nasi goreng tu weh....

kalau aku, aku suh je ko snap gambar aku ngan ako tu hehehe...aku ni pantang nampak artis

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????