IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, July 30, 2009

Jom jalan Sabah

lepas da soping ala kadar, teruskan perjalanan turun ke KK...

sempat la singgah kolam ikan incik DINO..sape2 area sabah mau ikan, contact Dino..hahahaa pandai2 jek aku buat iklan kan :p

tgh2 jalan tu, nmpk deret2 gerai jual kelapa bakar...jom kite minum kelapa bakar..bukan kelapa encik Bakar ye..tp kelapa yg di bakar..hahaaa


ni jeli kelapa yg di isi dlm buah kelapa..

ni la kelapa bakar..lama da aku teringin nk try minum ni..tp bile da try ari tu tobaattt takmo dah..tak shedapp


haaa yg ni heaven..LOKAN bakar..sgt lazat..


pastu ni ketam nipah..tak order pun..takat tumpang amik gambar jek..


ok jalannnn lagiiii..lalu umah atas air..


ok da sampai 2nd hotel kami, KARAMBUNAI

marah ke incik syarul?? cekak2 pinggang...
ok sesi tarik beg plak..org hotel offer buggy nk angkat beg ke bilik, tapi masing2 jual mahal mau jalan sdiri..hahahaa hazab ko jauh gile bilik..tp last2 naik gak buggy yg lalu lalang kt situ..

ok sambung nxt entry ye..
nnt aku tunjuk salah 1 sebab syarul mau jejak kaki ke sabah sgt2..



3 comments:

WAK said...

lepas nie jalan tak yah bawak beg.. kita bawak badan ajer hahahaha..

WAK said...

mesti Coy suka..

Nana said...

uwa...beznye jeles aku tgk gambo2 ko ni.nk g sabah jugak...