IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, July 7, 2009

Berat aku, aku berat

nk tgk berat aku??? hiks
aku tgk tak la berat sgt..duuuluuuu lg berat dr ni..tp ntah nape aku rse badan aku berat dr dulu. maybe perot aku monciit gile kot.lepas opetation ari tu aku mcm ngeri nk sapu2 pati halia kt perot..takpeeee akan diusahakan


jeng..jeng..jeng...
b4 ni kan aku pernah nk smp 55kg tau.sgt ngeri ok..jalan pn tak larat jek..kalo duduk tu syarul ckp nmpk aku mcm mengah..aku akan berusaha utk mencapai 45-47kg
pastu nak perot nipis..wahhh nipis ko..hahaa..ye la baru cantek pakai kebaya..ewaaahhh berangan tinggi melangit



ni baju raya pn tak tempah lagi. aku takot kot tempah skrg kot raya kang aku kurus sure gelebeh baju :p
kaloooo kuruss, kalo tak kurusss??? takpe la menten je la kan. tapi kalo gemokkk??? hahaaa nangis aku di pagi raya..

-sabtu ni nk tempah gak la baju raya..kang lagi aku nangis takde baju raya

12 comments:

zai@umiaiman said...

usaha tangga kejayaan... insylh buleh tu.. aku ni jer diet diet tp masih lagi gumuk..

ehh pati halia tu ok ekkk? cm nk cuba la.. pas bersalin ni perut aku dah kalah giant dah

JiEjAh_DeEn said...

alahaiiiiiiii 50kg tu berat idaman aku ..
kalau dpt berat 50kg tu dah cukup hepi hahahaa

mAr@ZiEy said...

syana...meh tukar berat badan meh...sy underweight la..huhu...da pueh da nak besarkan badan..tp tak berjaya..heheh

SyaNa said...

zai~ haah elok pati tu..chaiyookk kt ko jugak

jiejah~ weyy tinggi ko berapa?? aku ni ketot

mar~ beshhh nye wey..aku nk sgt dgr dialog org ckp kt aku gini "eh nape ko ni kurus sgt"
kekee

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wuhuuuu ringan dah tue 50 kg .... kita nie bilalah nk capai berat seb kawin ..isk..isk

sara said...

huhuhuhuhu..kak..berat kite ni same jek.sara ni,berat turun naik.huh!!tp, tggi akak bpe ek?

SyaNa said...

diana~ lepas bersalin nnt diet kaw2 tau

sara~ tinggi akak 150 (sebenar nye 149..saje nk bundarkan :p)

mama tisya said...

tempah cpt wei bj ry..kn tailor tkmo amik lg haru...ko tempah tu jgn ler kecik sgt..jgn ler beso sgt...agak2 la...

ppb_ppkp said...

syana...xder la berat sgt....maintain what...BMI ideal kan

helena's said...

kurang 2kg berat saya..adoi..

sall said...

impian kite same le.sall pun nak turunkan berat badan ni...semoga berjaya..

Mamamanja said...

aku x penah dapat kat no 50 tuh huhuhu