IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, July 16, 2009

Ape nak jadi..sampai skrg tak kawen lagiii

eh silappp...ape nak jadiii, sampai skrg tak pose sunat lagiii..huhuhu
ape la nk jd ngan aku ni..beria mlm td plan nk pose..tp ni tak smp 1/2 hari aku da makan biskut chipsmore ntah sape punye (kim!!! u punye ke?? halal ye) lapar gile

tahap beria nk pose tu smp sanggop kuar makan konon nk sahur la..pusingg pusingg cr IRC Kepong tak jumpa. malam, so bleh diampon kan la kan..jalan punye jalan punye jalan teros stop kt kedai ni...

ramai kan yg tau kedai bapak ni...Bapak sape aku tak pasti..yg pasti bukan bapak aku la kan..
sedapp sgt lauk2 kt sini. kalo malam2 ade nasi lemak...makanye haros la aku amik nasi lemak ayam masak merahsee lauk org sahur :p pastu pose tak smp sekerat ari..kalo time kecik2 dulu pose sekerat ari pun kul 12 gitu br buke..ni tak smp kul 1 da makan..lapar sgt smp rse nak makan org..hahaa

bateri hp aku kong so gambar nasi syarul tak sempat snap..jgn kata dia tak makan ye..dia makan banyaaakkk jugak..gara2 terjebak tgk aku mkn dgn penuh selera..mula2 tu bleh la dia tahan.ade la dlm 5 minit dok tgk aku makan..last2 tak tahann teros bangun amik nasi :p tak kuat iman btol hahaaa

semlm mmg hari makan aku la..lunch nasi ayam. malam nasi lemak ayam..syabas syana!!!!

4 comments:

Nana said...

tu dia ha..makanan lagi..ayo..wat terliur nih..

mAr@ZiEy said...

ayooo...syana ni mmg selalu wat den terliur la..haish..

watyz said...

wei...mana diet ko wei???
makan sume sedap2 lak tu...terliur aku tau...harus banje aku...ekekekkk...

CaMaRPuTiH said...

mmg sah2 la kaki makan. mula2 tuh nk bc senyap2 jek tp at last...aih x ble jadik nih coz mmg tgh ngidam nk mkn nasi lemak... malam hari!