IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, July 29, 2009

I'm back!!!

i'm back!!! rindu la kt blog2 kawan2 sume..
ade yg da sempat aku baca tp tak tinggal jejak..
so nnt slow2 aku baca sume nye ye..
mmg miss sgt kt korg..
smlm smp LCCT kul 6.10pm. gedebak gedebuk smp umah kul 9.30pm
pastu sembang2 ngan member yg amik kami kt lcct smp kul 12 lebih
hasilnye...pagi ni sgt la ngantok..

cerita dari sabah, nnt aku upload slow2 ye..byk sgt gambar nk pilih. mmg pengalaman yg best la kt sabah. org2 sabah sgt la baik especially member syarul yg sanggup teman kami kt sana..

makanan, adelah superb! mmg makaaaann je keje kami. ikan bakar yg fresh..adoiii sedap gile..

tapi sana bile mlm je ujan yg dtg ngan ribut..so kul 6ptg tu da ready2 kena ade dlm kete or dlm bilik..kalo dok kt luar mmg basah lencun la. sbb ujan mmg turun tanpa warning..mmg takde nye renyai2 sekali turun teros zasss melebat..

bab ole2 mmg itu kelemahan aku. ingat lagi tak peristiwa aku holiday kt langkawi? da balik tu nyesal tak beli coklat byk2 kan..
sama la kt sabah ni pun..da settle beli2 brg mama & kak ina kirim, brg aku secotet je aku beli..sgt frust ok..
so maaf dipinta kepada kwn2 sekalian. nmpknye takde la contest2 yg hadiahnye dr SABAH.
lagi pun, mmg bajet utk soping mmg ciput gile. kami more tu jalan2 & makan2..mmg itu style percutian syarul & shana..

so tunggu gambar2 dr sabah ye..mmg sgt best..


4 comments:

Izza - Jiejah said...

dah selamat kembali yer ?
kangen sama kamu ..cepat² apdet kisah kat sabah ..

x per la x de ole² , janji ko selamat balik ..wahhhhhhh baik ati aku hahahahah

Gieyana said...

selamat kemali yer..cuti2 ke Sabah..best tue!

Anonymous said...

weh aku xsaba tgk gambo 2 ko ni cpt ler upload

Wak said...

akhirnya.. lepas nie aku nak bawa Syarul pi Vietnam.. hahaha