IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, July 21, 2009

Suami2..mari urut isteri..

Satu kajian yang dijalankan oleh Psychosomatic Medicine memberitahu wanita yg diurut selama 30 minit oleh suaminya akan kurang mengalami tekanan. Tetapi, urutan itu bukan lah sekali sekala.

Sebaliknya, urutan itu haruslah dilakukan secara konsisten iaitu 3 kali seminggu dan berterusan selama sebulan

Dengan urutan ini, hormon 'alpha amylase' iaitu hormon penyebab tekanan akan menurun kira2 8%.

Hmm, patut tunjuk kan suami info neh..

Credit to: Rapi

9 comments:

ratu78 said...

urutan yg mcmana tu weh...hubby aku tiap2 ari urut aku sblm aku tdo heheheh

Nana said...

weh aku ni laki jauh camne nk urut?3kali seminggu xdapek la..sbulan skali je bole..ekeke..

mama tisya said...

bgs info ni 3x seminggu ye tp aku lg byk urut hubbyku..hgehehe

watyz said...

urut ek???
bak kata kak errynn..kite lagik byk urut dia dr dia urut kite...bile mintak urut dia ckp...baik aty urut ayah...camne???

~sall said...

wey...cam ne ni..aku baru je suruh hubbyku urut sikit...tapi lain yang jadi hehehe...

helena's said...

kalo teda suami macam saya camane??hhee

mama tisya said...

sharing is caring

sall said...

MAKAN MCDONALD FREE?????

Nana said...

nanti amrul blk nk suh dia urut muahaha