IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, July 20, 2009

Demi adik tersayang

cehh tajuk tak bleh blah..
semlm hari menghantar adik ku ke hostel..adik yg mna?? adik yg bernama Sadiq. dia br msk Poli Sabak Bernam minggu lepas..pastu Jumaat da sebok2 nak blk umah, sudahnye akakkk jugak kena anta dia ari ahad..takpe..takpe..aku suke dpt jalan2 :)

janji nye aku suh dtg umah kul 10 pagi..smp kul 11.30 br muncul..haaiihhh
da la kebuluq aku laki bini kt umah..adiq sampai jek teros gerak zassss

aiyoo itu syarul ha bwk lajuuu..aku bukan takot ape. tapi takot kena saman..siaappp kalo kena saman..aku rotan kaki yg tekan pedal minyak tu..
mcm sekejapan jek da smp Poli tu..pastu laju2 punggah barang2 adiq..seterusnye zasss cari makan..atas kesilapan teknik, kami terpaksa berlapar smp sume settle..
padahal boleh jek makan otw tu..tapi ade kesilapan teknik, yg mana driver nye syiok tekan pedal minyak smp lupa nk tekan break kt kedai makan..adoiii tau2 da smp pintu poli
lepas solat zohor, kemas2 barang teros ke pekan sabak bernam..mencari kedai makan pada pkul 3 adelah susah..sbb byk lauk da abis..redha je la makan ape yg ade :(


adiq yg kenyang..padahal ade je cafe dlm poli tu..tapi adiq malu nk bwk aku mkn situ..smp ati adiq..sob sob..aku suke kawasan dia..ade laut..angin sepoi2..kalo mkn kt cafe tu bleh la feeling2 tgh holiday di tepi pantai :p


kedai yg harus dituju..kedai jual kepek2..heaven btol memilih kepek dlm keadaan yg panas..peloh2 dok dlm kedai tu..



otw balik tu, aku paksa2 manja ajak syarul singgah Satay Hut..aku da la mmg teringin satay. smp ati dia mula2 takmo benti..nasib aku ade halimunan stereng..so dpt la aku pulas stereng tu:P

kali ni amik satay ayam kecik jek..tak lalu aku mkn satay yg besar tu..yg ni 60sen secucuk..kalo besar gabak tu RM1.10 secucuk..ade yg terliur tgk satay tu???
aku terliur ni..
-nak buke ape ye ngan mama

11 comments:

TiNiE said...

serius..
pandang lama satey ko tu..
tak pasan,aleyo dah berjejeh...
hahaha buruk pangai

~sall said...

Wey...syana ko ni buat aku terliuq je.wakakaka...

mama_umar said...

adek aku pon dulu poli omar,tp sian dier,aku xpenah anta,hehehehe

~Atie+Farid~ said...

aku sangat suka & cinta yang amat mendalam kat SATAY....oh no!!!!!

mlm ni nak beli satay mat piah...

mAr@ZiEy said...

mmg betul2 wat nafsu mkn ku bergolak la usha blog ni..huhuhu

helena's said...

kakak pose yer?nak pose gak la ..

Diarihatiku1976 said...

weh.. syana ..akak pun erliaur ak tgk satay ko tu... nak ajak en Hubby lah makan satay kajang.. ahakss.. anyway... bangga weh ko take care kt adik ko tu... kakak yg baik... huhuhu...

Caynie De said...

lama dah aku x makan sate..huhuh..tunggu raya je

watyz said...

aku penah g sana...tp bkn poli la...g..ala apa nama tempat tu...IPN...jauh giler aku rasa tpt tu...

Nana said...

ni yang bez g kearah sana ni bole singgah bli kepek kan

eeda haziq said...

poli ku ... hihihihi