IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, July 17, 2009

Lelaki gersang di pagi Jumaat

aku tak tau la kenape mamak ni pagi2 Jumaat nk hangin2 kan..kesahnye pagi td aku bekpes kt kedai mamak bwh opis aku ni ha..smp2 aku duduk la mcm biasa..pastu dia tgh lap2 meja sebelah tny nk ape (tu pun hanya dgn isyarat kepala & angkat kening jek) aku yg paham ape dia tny jawab la "roti canai garing ye" sambil dgn muke hepi sbb terbyg dapat makan kan..tapi dia dgr tak dgr teros berlalu pegi tanpa kata ok ke ape ke..
tapi dia tak ckp teros kt org buat rotu canai tu..dia pegi ke arah len dulu..padahal bleh je dia ckp kt mamak buat roti tu b4 dia pegi ke arah itu..sbb mmg lalu depan mamak roti (brape banyaaakk mamak daaa) aku tengokk jek dia nak ke mana..ye la takot dia tak dgr ape aku ckp kan..ok fine dia da oder..settle!!
pastu dia lalu dpn aku, aku tanya la "tak nak tny sye nk minum ape ke?" pastu ngan muke mcm takmo pandang aku "ha nk ape?" aku mcm haiihhh ape kene ko setannnn pagi2 jumaat hanginn pastu aku plak yg hangin tgk ko hangin kan...

aku ckp la "kopi tarik kurang manis"..pastu sbbkan tak tahan ngan muke cibai dia tu, aku teros snap..lantak ko..yang aku hangin tu dia silap anta air..dia bg aku teh tarik..takmo!!! aku nk minum kopi tarik ari ni..see, nampak sgt dia tak fokus ape aku mintak kan..

aku tak tau nape dia hangin gitu..tapii kan aku rse la kan, sbb tak dpt ape2 habuan kot mlm td..malam td kan malam Jumaat..tu yg berangin je kot..adoiii nak muntahh aku :o
ape pun masalah ko, jgn la smp layan customer nak tak nak kan..aku yang ok je td, teros jeling2 dia..pastu ngumpat plak kt sini kan..bertambah plak dosa aku pagi2 Jumaat ni..

9 comments:

~Atie+Farid~ said...

lawak ar ko ni....

aku pun kalau mamak wat camtu...aku sound direct jek...kuang ajo betul kan...

eLYies said...

hahaha..syana..kalo aku la kan..mau aku fire je mamak tu..MAU BERNIAGA KE TAK MO......

Nana said...

hehe..ko ni ntah2 nye bini mamak tu ada kt india ke..mcm mn nk dpt habuan.ekekek..
bengong tol mamak tu

gee ryder said...

wei mane tag nye?
xnampak pun aku

cintaKusayangMu said...

dasat la k.syana....smpt lg snap gmbor si kap lam ya nga tu...wakakak

Fara_Adura said...

Hehehe..ade gak mamak hangin cani eh..siap amik pic tuh..keke.

Kureng asam ler tuh..coba ko tuangkan teh tarik kat muka dia..agak2 nak hangin ke tak lg eh? Kekeke..

Kalo aku kat tempat ko pon memang hangin gak..yer laa,perot ngah lapo..wat men2 lak..haihh..luku kang

Mamamanja said...

kemain sampai snap gambo

Liana said...

hahahaha... Lawak...lawak... Ada gak cam tu ker... Ke bergaduh beso...Tu yg moody semacam jer... :)

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????