IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, October 28, 2010

3 Peringkat Perjalanan Hidup

hahahaa tajuk xboleh tahan tuuu
adoii aku bz btol la ari ni..

ok ni nak update kesah lunch tadi
yeeyeeee ade gambar food :p

3 peringkat perjalanan hidup tu adelah:

1) orang dalam zaman bertunang


2) orang baru kawen..


3) orang xcukup tido anak dok nak susu malam2...huhuuu

hahaaa ok ok merepek petang hari
jom ar cuci mata ape kitorg makan



cendol 5 tingkat..tinggi sgt la gayat aku



nyummy thai chicken



aku nasi putih, dorg makan nasi goreng
lauk share2


sori la kena update ala2 mcm xikhlas gayanye..sbb bz sgt neh..
tggu la keadaan reda sket nnt aku update beria ok :-)

11 comments:

Anonymous said...

heheheh..siap ada contoh mereka2 di zaman itu
kim darah manis tu ehhehe

mama tisya said...

tajuk tkleh blah:-p

mama tisya said...

thai ciken fav aku...lprrrr wei

mama tisya said...

ye ek tk cukup tdo bkn syarul ke bgn wt susu:-p

Iela Fazielah said...

ok je.... sedap betul lauk2 tu kan

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

tajuk mcm gempaq jek...rupanya..haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ceta psl korang2 ni.....hahaha..aku tgk muka ko x de muka tired pon...comeyyy jerk..hehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wahhhhhh...cendol yg sgt tiggi beb...x penah aku jumpa...sllnya ABC jek..haha

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

pagi2 ni..tgk mknan ko ni...lapar benor aku...kahhhhh

rasp said...

yummy sungguh tengok thai chicken tu...

mama tisya said...

best kn mkn2