IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, October 14, 2010

Upacara pembotakan

hahahaa sian Iman da botak :p
smlm petang lepas blk dr makan kt OU teros zasss ke salon nk botak rambut iman
salon ok bukan kedai gunting mamak
kekeee

muke redha jek.pasrah.


nasib la dia dok diam.aku da ngeri2 da
bg minum susu kenyang ok la
ce kalo lapar..hahaaa


siyes aku tgk muke dia time tu rasa nk pelok2 jek
muke kesian ok..hahaaa


nasiiiib la comel jugak anak umi ni :-)



heheeee mmg copypaste abissss



sah la kamo ni anak syarulazmi!!
sebijikkkk


-2 hero kesayangan-

11 comments:

Anonymous said...

hehe comei gile..tingat aku time damia baru lahir amrul botakkan pale..nazar katanye..dia diam2 g kedai mamak balik2 tgk pale licin hehehhe

SyaNa said...

hahaaa..aku skrg ade 2 budak botak kt umah..hhaaa

♥cikmOt♥ said...

like father like son...lalala...
ko bila nak join syana...ada berani???

Afne said...

awww seksi gitu rambut mutak hehe

wawa said...

apesal tiba2 botak....sunat cukur ke nih?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

2 budak botak...hahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

alolo dah botak dah...tapi cute la syana....hehehehe hero baru botak..heroin dah lama dah botak..bila nak bagi amani jumpa ngan iman nie.. :P

cik helena said...

kakak sejibikk!hahaha

eLYies said...

hahahahhaha...sejibik la..senang ko nak cari kalo pi shoping2..kot2 la terlepas pandang...dr jauh dah nampak bapak anak yg botak...

iman tetap ENCEM walaupun botak..

A.H.A.D said...

yay! Iman dh ikut jejak afeef hehe..

sall said...

Jejaka chin. Hensem lo yg penting aku nak “MAKAN MCDONALD FREE?????”